برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟


برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که صورت استخوانی دوست دارید، استخوانی کردن صورت بدون جراحی همراه با رژیم غذایی کوتاه ترین و بهترین راه است. نبض ما– شما نمی توانید چهره یا هر منطقه خاص از بدن را با کاهش وزن، موردهدف قرار دهید، اما می توانید بر میزان چاقی و لاغری آن تاثیر […] نوشته برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟ اولین بار در نبض...

اگر شما هم جز افرادی هستید که صورت استخوانی دوست دارید، استخوانی کردن صورت بدون جراحی همراه با رژیم غذایی کوتاه ترین و بهترین راه است.

نبض ما– شما نمی توانید چهره یا هر منطقه خاص از بدن را با کاهش وزن، موردهدف قرار دهید، اما می توانید بر میزان چاقی و لاغری آن تاثیر بگذارید. اگر وزن شما بیش از حد بالا است و در طی مدت زمانی وزن خود را از دست داده اید، این تغییر وزن می تواند برچهره شما نیز تاثیر بگذارد، این تغییر وزن بر چهره شما نیز تاثیر بگذارد و به استخوانی کردن صورت شما کمک کند.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

چهره شما به صورت ژنتیکی شکل گرفته است ، اگرچه انجام دادن تمریناتی که موجب کاهش چربی صورت می شود، ممکن است تاثیر ظاهری برروی صورت شما داشته باشد.

با این حال، حتی با از دست دادن وزن نیز به طور کامل نمی توان شکل اصلی صورت را تغییر داده و مثلا چهره را به صورت بیضی یا مستطیلی تبدیل کنید. برای استخوانی کردن صورت لازم است به نکات ساده و عملی توجه کرد.

به منظور لاغر شدن صورت ، باید در ابتدا نسبت به کم کردن وزن بدن خود اقدام کنید. مصرف کالری خود را کاهش دهید و بیشتر تحرک داشته باشید. به طوری که شما کمبود ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ کالری را در طی روز جبران کرده و مواد غذایی را تقسیم بندی کنید.

با کاهش یافتن کالری اضافه، وزن شما نیز تا حدودی کاهش می یابد. توصیه می شود که انجام فعالیت بدنی و ورزش فراموش نشود، تا به این وسیله ، کاهش وزن شما قابل توجه باشد.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

رژیم غذایی مناسب با مصرف دانه های تصفیه شده، پرهیز از مصرف قند و چربی های اشباع شده ، در کاهش وزن به شما کمک می کند.

وعده های غذایی خود را به صورت ترکیبی از گوشت سفید، مرغ و ماهی همراه با سبزیجات تازه و دانه های کامل در نظر بگیرید. مخلوط تهیه شده از میان وعده های فرآوری شده، و کره های انرژی زا را با میوه های تازه، ماست کم چرب و کره گردویی جایگزین کنید.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

صورت استخوانی و لاغر با اندامی لاغر و متناسب برای شما دلخواه خواهد بود. اگر پزشک شما برای حفظ سلامت بدن شما در مورد افزایش وزن توصیه کرده است، در این صورت ازیک رویکرد سالم برای اضافه کردن وزن بدن خود استفاده کنید.

افزایش وزن هنگام مصرف کالری بیشتر در بدن شما رخ می دهد. مصرف کالری در غذاهایی مانند پروتئین، دانه های کامل، سبزیجات نشاسته دار، چربی های غیر اشباع و لبنیات، باعث می شود که شما به همراه تغذیه سالم، به وزن مناسب خود برسید.

استخوانی کردن صورت با نوشیدن آب

استفاده ازیک رژیم غذایی سالم ، به کاهش رطوبت آب کمک می کند. این علامت معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما دوره رژیم خود را به طور مناسبی طی کنید. رژیم غذایی شما باید شامل مقدار زیادی میوه، سبزیجات، آجیل، و دانه های کامل باشد. حداقل سه باردر روز از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

بهتر است از موادی مانند الکل و نوشیدنی های کافئین دار که سبب تجمع آب در بدن و صورت می شود ، پرهیز کنید. درعوض، هر روز مقدار زیادی آب بنوشید. جایگزین کردن آب با سایر نوشیدنی ها،نه تنها مصرف کالری شما را کاهش می دهد، بلکه باعث لاغر و استخوانی شدن صورت شما نیز می شود.

استخوانی کردن صورت با کاهش وزن

تغذیه مناسب، پوست و رنگ پوست شما را بهبود می بخشد و همچنین انرژی و سلامت عمومی را به همراه می آورد. از افزایش سریع وزن جلوگیری کنید کالری ناسالم از شکر، دانه های تصفیه شده و چربی های اشباع شده باعث ایجاد چربی بیش از حد در بدن شده و می تواند باعث بروز مشکلات زیادی برای شما شود.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

با تغذیه سالم و جلوگیری از مصرف بیش از اندازه کالری، شما دارای وزن مناسب و عضلات سالم ترخواهید بود.با این کار صورت شما نیز چربی خود را از دست داده و می توانید صورتی لاغر و استخوانی داشته و در استخوانی کردن صورت موفق شوید.

جلوگیری از چاق شدن صورت

با بالا رفتن سن، ممکن است چربی بدن نیز کاهش یابد. سیگار کشیدن، مصرف نوشیدنی های الکلی، در معرض نور خورشید بودن و برخی داروها نیز می تواند ظهور پیری را افزایش دهد. کلاژن، پروتئینی است که پوست صورت را شاداب می کند.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

همراه با کاهش چربی در بدن،چربی در ناحیه صورت نیز کاهش می یابد و باعث استخوانی و لاغر شدن صورت می شود. جلوگیری از افزایش سطح ناسالم چربی به منظور جلوگیری از چاق شدن صورت ، بسیار مهم است.

سماق و پوست انار برای لاغر کردن صورت

این نکته را فراموش نکنید که چاق و یا استخوانی بودن صورت ، یک مولفه ژنتیکی دارد که نمی توانید تنها با رژیم غذایی یا ورزش آن را تغییر دهید. یک مساله مهم را فراموش نکنید؛ اینکه غذاهایی که باعث نفخ می شوند را کمتر مصرف کنید.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

مواد غذایی نفاخ فقط باعث دل درد نمی شود، بلکه این گونه مواد غذایی باعث چاقی صورت می شود. از گیاهانی که باعث جمع شدن صورت می شوند استفاده کنید زیرا این گیاهان دارای خاصیت جمع کنندگی پوست هستند. مانند سماق و پوست انار.

استخوانی کردن صورت با بخور

استفاده از بخور، می تواند در کاهش چربی صورت بسیار موثر باشد. زمانی که شما با گیاهان صورت خود را بخور می دهید، این کار باعث عرق کردن صورت و در نتیجه کاهش چربی آن می شود و در استخوانی کردن صورت موثر است.

برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟

همین موضوع سبب لاغر شدن صورت شما می شود. برای این کار ابتدا آب را جوشانده و بگذارید کمی سرد شود،در این زمان با استفاده از یک حوله ، حوله را مرطوب کرده و بر روی صورت بگذارید.

این کار را ۵ بار تکرار کنید که بهتر است ۱ ساعت قبل از رفتن به رختخواب این کار انجام شود. بخار، منافذ صورت را باز کرده و چربی صورت خارج شده و به این ترتیب صورت لاغر می شود.

نبض ما– مترجم: مهناز ضحاکی

منبع:

www.livestrong.com

درمان زگیل تناسلی اصلاح طرح لبخند تست پاپ اسمیر کاشت موی سر
برای استخوانی کردن صورت چه کنیم؟
امتیاز شما :

سوال پزشکی دارید ؟!؟
همین الان از طریق تلگرام سوال خود را بپرسید و پاسخ خودتون را در یافت کنید !
کانال نبض ما رو نمی دانید ؟!! می توانید از طریق کانال تلگرام نبض ما آخرین مطالب سایت را دنبال کنید !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود