تبلیغ جالب هوندا “اچ آر وی” | فیلم


شرکت هوندا، نزدیک به 100 سال سابقه‌ی تجاری دارد و امروزه به‌عنوان یکی از 10 برند برتر خودروسازی دنیا شناخته می‌شود. گروه خودروسازی هوندا در کلاس‌های مختلف، محصولات مشهور و پرفروشی در سطح جهانی دارد. محبوب‌ترین خودروهای این برند شامل سیویک، آکورد و کراس‌اور CR-V، از چند سال پیش وارد ایران شده‌اند؛ اما به دلایل مختلف از جمله قیمت نسبتا بالا در...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تبلیغ جالب هوندا “اچ آر وی” | فیلم

تبلیغ جالب و هنرمندانه شرکت هوندا | فیلم...

تبلیغ جالب هوندا “اچ آر وی” | فیلم

خودرو مفهومی هوندا با قابلیت درک احساسات رانن...

تبلیغ جالب هوندا “اچ آر وی” | فیلم

شرکت هوندا برای این تیزر ۶ میلیون دلار هزینه ...

شرکت هوندا، نزدیک به ۱۰۰ سال سابقه‌ی تجاری دارد و امروزه به‌عنوان یکی از ۱۰ برند برتر خودروسازی دنیا شناخته می‌شود. گروه خودروسازی هوندا در کلاس‌های مختلف، محصولات مشهور و پرفروشی در سطح جهانی دارد. محبوب‌ترین خودروهای این برند شامل سیویک، آکورد و کراس‌اور CR-V، از چند سال پیش وارد ایران شده‌اند؛ اما به دلایل مختلف از جمله قیمت نسبتا بالا در مقایسه با رقبا، مورد استقبال مردم کشورمان نبوده‌اند؛ هرچند سطح کیفی بسیار خوب آن‌ها، غیر قابل انکار است.

تبلیغ جالب هوندا “اچ آر وی” | فیلم

هوندا | تگ

محبوبیت کراس‌اورهای هوندا، با مدل CR-V و از سال ۱۹۹۵ آغاز شد. این شرکت، خیلی زود به اهمیت مدل‌های به اصطلاح شاسی‌بلند در بازار جهانی پی برد و از سال ۱۹۹۸، مدل HR-V را عرضه کرد که سایز بدنه و قیمت فروش پائین‌تری داشت. نسل اول این خودرو، تا سال ۲۰۰۶ در خط تولید هوندا قرار گرفت و با استقبال خوبی مواجه شد. پس‌از آن، هوندا شانس خود را در کلاس شاسی‌بلندهای همه‌جارو و سایز کوچک (Mini SUV) امتحان کرد و با تولید محصولاتی مثل BR-V و کراس‌رود (CrossRoad)، عرضه‌ی نسخه‌ی جدید HR-V را به تعویق انداخت.

طراحی نسل جدید HR-V قابل قیاس با مدل قبلی نیست. این مدل به‌وضوح از خودروی مشهور CR-V الهام گرفته شده است و با بدنه‌ای کوچک‌تر، علاقه‌مندان این کلاس بدنه را جذب خود می‌کند. پلت‌فرم HR-V از کوچک‌ترین محصول هوندا به نام فیت، عاریت گرفته شده است و با مدل‌های XR-V و WR-V که برای بازارهای خاص هوندا مثل چین تولید می‌شود، مشابهت زیادی دارد.

در نمای روبه‌رو، جذابیت و حس اسپرت HR-V به‌خوبی دیده می‌شود. فرم‌ چراغ‌ها چندان جسور و انتقامجو نیست؛ اما چشم‌نواز و کاملا هماهنگ با جلوپنجره به نظر می‌رسد. هرچند HR-V از نظر قیمتی در کلاس خودروهای ارزان‌قیمت ژاپنی طبقه‌بندی می‌شود؛ استفاده‌ی محدودی از پلاستیک در نمای ظاهری داشته است و خصوصا در بخش اصلی سپر، فلزِ همرنگ بدنه دارد.

فضاهای خالی متعددی در نمای روبه‌رو HR-V دیده می‌شود که جایگذاری پلاک را مشکل می‌کند. با این اوصاف، جلوپنجره‌ی بزرگ و نسبتا خوش‌فرم این خودرو با پلاک شناسایی که به فاصله‌ی چند سانتی‌متر از زیر لوگوی هوندا نصب می‌شود، تحت تأثیر قرار می‌گیرد و از زیبایی بصری آن، کاسته می‌شود. چراغ‌های LED با ترکیب زیبایی در کاسه‌چراغ مثلثی و اسپرت HR-V قرار گرفته‌اند، متناظر این بخش، دو مجرای هوا در سپر قرار دارند که مه‌شکن کوچک دایره‌ای، در گوشه‌های داخلی آن‌ها قرار داده شده است.

در مجموع، می‌توان به طراحی قسمت جلو HR-V نمره‌ی قبولی داد و آن را یکی از زیباترین خودروهای کامپکت دنیا در بازار جهانی معرفی کرد؛ هرچند مزدا CX-3 و تویوتا CH-R جوان‌پسندتر هستند.

(۸)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ ماشین, خودروی جدید هوندا, خودروی هوندا, شاسی بلند هوندا, هوندا HR-V, هوندا اچ آر وی

8
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟