طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ خانگی به سبک فست فود ها


فست فودها غذایی هستند که اگر در منزل و به روش خانگی تهیه شوند، با اطمینان بیشتری می توان آن ها را مصرف کرد. پیتزا مرغ و قارچ، پیتزا ایتالیایی، همبرگر و بسیاری از ساندویچ ها از جمله غذاهای فست فودی هستنند. در طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ همراه ما باشید. مواد لازم کالباس: 200 گرم پنیر پیتزا: 600 تا...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

کودکان از طرفداران غذاهای فست فودی از جمله پیتزاها هستند. امروزه استفاده از غذاهای فست فودی اندکی به ریسک بالایی نیاز دارد. برای اینکه در مصرف فست فودها دچار مشکل نشویم، بهتر است این غذاها را در منزل تهیه کنیم. در این مطلب طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ را به شما پیشنهاد می کنیم.

فست فودها غذایی هستند که اگر در منزل و به روش خانگی تهیه شوند، با اطمینان بیشتری می توان آن ها را مصرف کرد. پیتزا مرغ و قارچ، پیتزا ایتالیایی، همبرگر و بسیاری از ساندویچ ها از جمله غذاهای فست فودی هستنند. در طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ همراه ما باشید.

مواد لازم

کالباس: ۲۰۰ گرم پنیر پیتزا: ۶۰۰ تا ۷۰۰ گرم فلفل دلمه ای: ۱۰۰ گرم سس گوجه فرنگی: چهار قاشق غذاخوری قارچ: ۲۰۰ گرم(معادل یک بشقاب میوه خوری) خمیر پیتزا: ۴ عدد سوسیس: نیم کیلو

طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ به روش خانگی

سوسیس ها را خرد کنید.

طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ خانگی به سبک فست فود ها



طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ خانگی به سبک فست فود ها

طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ خانگی به سبک فست فود ها


کالباس ها را روی هم قرار دهید و خرد کنید. در ادامه قارچ و فلفل دلمه ای را خرد کنید. روی هر خمیر پیتزا یک قاشق غذاخوری سس بمالید. کمی خمیر پیتزا روی آن بریزید. قارچ ها را روی خمیر قرار دهید.

طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ خانگی به سبک فست فود ها

فلفل دلمه خرد شده را روی آن قرار دهید. بهتر است مواد به صورت لایه لایه و به ترتیب روی هم قرار گیرند تا پخت پیتزا بهتر انجام شود. سوسیس را حالا روی آن بریزید. در مرحله بعدی طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ, کمی پنیر پیتزا و کالباس بریزید و در آخر نیز دوباره پنیر پیتزا بریزید.

چهار پیتزا آماده شده را در سینی فر قرار دهید. فر را باید از نیم ساعت قبل با شعله متوسط(۱۶۰ تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد) روشن کرده، سینی را در داخل فر قرار دهید. ۲۰ دقیقه اجازه دهید سینی داخل فر باقی بماند تا پنیر پیتزا آب شود. آن گاه شعله گریل را روشن کنید و پیتزا را به مدت ۵ دقیقه زیر شعله گریل قرار دهید تا روی پیتزا نیز برشته شود.

طرز تهیه پیتزا کالباس و قارچ خانگی به سبک فست فود ها

حالا می توانید پیتزا را به ۸ تکه مساوی تقسیم کنید و نوش جان بفرمایید. از اینکه در دستور تهیه پیتزا کالباس و قارچ همراه ما بودید، از شما متشکریم. در صورت تمایل برای دیدن انواع پیتزا کلیک نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع پیتزا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان