پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017


با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، وب‌سایت IMDB فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017 را منتشر نمود. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر این لیست متشکل از 20 فیلم پرفروش سال 2017 میلادی.

مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) :
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، وب‌سایت IMDB فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ را منتشر نمود. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر این لیست متشکل از ۲۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ میلادی.

وب سایت IMDB یکی از معتبرترین منابع در خصوص اطلاعات مربوط به هنر هفتم بوده که به طور دقیق به معرفی فیلمهای سینمایی، سریال‌ها، هنرپیشگان، هنرمندان و میزان دقیق فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی در حال اکران و پرفروش‌ترین فیلمهای سینمایی در هفته می پردازد. در انتهای هر سال این وب سایت، فهرستی از ترین‌ها سال در این حوزه را منتشر می‌کند. نوشته پیش رو، مروری است بر فهرست پرفروشترین فیلمهای ۲۰۱۷ بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده توسط این وب سایت.

بر اساس آمار و اطلاعات درج شده در وب سایت IMDB، پرفروشترین فیلمهای سینمایی سال گذشته (سال ۲۰۱۷ میلادی) عبارتند از:

۲۰. The Lego Ninjago Movie

رتبه بیستم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به انیمیشن The Lego Ninjago Movie اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی در حدود ۶۰ میلیون دلار (معادل ۲۵۲ میلیارد تومان با احتساب دلار ۴.۲۰۰ تومانی در زمان نگارش) در ایالات متحده و برآورد فروش کلی ۴۰۵ میلیون دلار (معادل ۱.۷۰۱ میلیارد تومان) در سرتاسر جهان این رتبه را به خود اختصاص دهد. امتیازات کسب شده توسط این فیلم در سطح متوسط رو به پایینی قرار داشت و فیلم The Lego Ninja Movie موفق به کسب امتیاز ۶.۰ از کاربران IMDB و ۵۵ از منتقدین وب‌سایت سینمایی متاکریتیک گردید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

این فیلم یک نمونه در ژانر انیمیشن ماجرایی است که توسط چارلی بین (Charlie Bean) و پل فیشر (Paul Fisher) کارگردانی شده است. از صداپیشگان حاضر در این فیلم می‌توان به جکی چان (Jackie Chan)، دیو فرانکو (Dave Franco)، فرد آرمیسن (Fred Armisen) و مایکل پنیا (Michael Peña) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه داشته و مناسب برای مشاهده گروه سنی PG (مشاهده به نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم The Lego Ninjago Movie که بر اساس شخصیت‌های اسباب بازی لگو (Lego) ساخته شده، داستان یک پسر نوجوان است که با وارد شدن به یک مغازه و پس از آشنا شدن با صاحب مغازه، با داستانی جذاب و قدیمی روبرو می‌شود. در این داستان…

۱۹. COCO

فیلم انیمیشن Coco با تنها چهار هفته اکران و نمایش عمومی توانسته فروشی نزدیک به ۱۵۶ میلیون دلار (معادل ۶۵۵ میلیارد تومان) را در ایالات متحده را تجربه کرده و با فروش کلی نزدیک به ۴۱۰ میلیون دلار (معادل ۱.۷۲۲ میلیارد تومان) در سراسر جهان، رتبه ۱۹ را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد. این فیلم توانسته امتیاز ۸.۸ از ۱۰ را از کاربران این وب سایت و نمره ۸۱ از ۱۰۰ را از وب سایت متاکریتیک (Metacritic) کسب نماید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم انیمیشن Coco یک فیلم جذاب در ژانر کمدی ماجرایی بوده و توسط لی اونک ریچ (Lee Unkrich) به همراهی آدریان مولینا (Adrian Molina) کارگردانی شده است. از صداپیشگان حاضر در فیلم انیمیشن Coco می‌توان به آنتونی گونزالز (Anthony Gonzalez) در نقش میگوئل (Miguel)، گایل گارسیا برنال (Gael Garcia Bernal) در نقش هکتور (Hector)، بنجامین برت (Benjamin Bratt) در نقش ارنستو دلا کروز (Ernesto De La Cruz)، آلانا اوباخ (Alanna Ubach) در نقش مامان ایملدا (Imelda)، رنه ویکتور (Renee Victor) در نقش آبوئلیتا (Abuelita) و جیمی کامیل (Jamie Camil) در نقش پاپا (Papa) و سوفیا اسپینوزا (Sofia Espinosa) در نقش ماما (Mama) و ادوارد جیمز المس (Edward James Olmos) در نقش چیچارون (Chicharon) اشاره کرد.

فیلم انیمیشن Coco که توسط شرکت پیکسار (‍Pixar) و والت دیسنی (Walt Disney) ساخته شده مدت زمانی برابر با ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (مشاهده با نظارت والدین) طراحی، تهیه و اجرا شده است و یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ در ژانر انیمیشن به حساب می آید.

خلاصه داستان

میگوئل (با صداپیشگی آنتونی گونزالز) یک موزیسین جوان و مشتاق است که با توجه به سابقه و دیدگاه بد ابا و اجدادی خود، وارد دنیای مردگان شده و با معماها و رازهایی در این سرزمین و پدر پدربزرگ خود که یک خواننده مطرح بوده روبرو می گردد. پس از اینکه…

۱۸. Fifty Shades Darker

فیلم سینمایی Fifty Shades Darker نیز توانسته با فروشی برابر با ۱۱۴ میلیون دلار (معادل ۴۷۹ میلیارد تومان) در ایالات متحده و فروش کلی ۴۱۵ میلیون دلار (معادل ۱.۷۴۳ میلیارد تومان) این رتبه را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد. امتیاز کسب شده توسط این فیلم قابل توجه نبوده و فیلم Fifty Shades Darker تنها موفق به اختصاص نمره ۴.۶ از ۱۰ توسط کاربران این سایت و نمره ۳۳ از ۱۰۰ از سایت متاکریتیک شده است.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم سینمایی Fifty Shades Darker یک عنوان در ژانر درام عاشقانه است. کارگردانی این اثر توسط جیمز فولی (James Foley) انجام شده و فیلمنامه آن نیز توسط نیال لئونارد (Niall Leonard) و بر اساس رمانی از ای. ال. جیمز (E. L. James) به رشته تحریر درآمده است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می توان به داکوتا جانسون (Dakota Johnson)، اریک جانسون (Eric Johnson)، جیمی دورنان (Jamie Dornan) و ریتا اورا (Rita Ora) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر ۱۷ سال با نظارت والدین) کارگردانی و ساخته شده است.

خلاصه داستان

در حالیکه کریستیان (با بازی اریک جانسون) در حال مبارزه با شیطان درونی خویش است، آناستازیا (با بازی داکوتا جانسون) باید با خشم زنی که پیش از وی در زندگی کریستیان بود، مواجه شده و به مقابله با وی بپردازد…

۱۷. Kong : Skull Island

فیلم Kong : Skull Island نیز توانست با فروشی در حدود ۱۶۸ میلیون دلار (معادل ۷۰۶ میلیارد تومان) در ایالات متحده و ۴۴۰ میلیون دلار (معادل ۱.۸۴۸ میلیارد تومان) در سرتاسر جهان، رتبه ۱۷ را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد. امتیاز اختصاص داده شده به این فیلم توسط کاربران وب سابت IMDB نیز عدد ۶.۷ از ۱۰ بوده و توانسته نمره ۶۷ از ۱۰۰ را از سایت متاکریتیک کسب نماید.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Kong : Skull Island یک فیلم ماجرایی تخیلی بوده که توسط جوردن رابرتز کارگردانی شده است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می توان به تام هیدلستون (Tom Hiddlestone)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و بری لارسون (Brie Larson) اشاره کرد. این فیلم با مدت زمانی برابر با ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه، مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

گروهی از دانشمندان به یک جزیره ناشناخته سفر می کنند. این جزیره قلمرو میمون افسانه ای و غول آسا بوده و این تیم برای نجات جان خود مجبور به فرار از این جزیره هستند.

۱۶. Kingsman : The Golden Circle

رتبه هفدهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به فیلم Kingsman : The Golden Circle اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار (معادل ۴۲۰ میلیارد تومان) در ایالات متحده و برآورد ۴۸۰ میلیون دلار (معادل ۲.۰۱۶ میلیارد تومان) به صورت کلی این رتبه را به خود اختصاص دهد. نمره کسب شده توسط این فیلم نیز ۷ از وب سایت IMDB و ۴۴ از وب سایت متاکریتیک است.

حذف شرط: پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 سپتامبر تا 24 سپتامبر) پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Kingsman : The Golden Circle یک نمونه در ژانر کمدی اکشن ماجرایی بوده و کارگردانی آن نیز بر عهده متیو وان (Matthew Vaughn) بوده است. از هنرپیشگان مطرح پر تعداد حاضر در این فیلم می توان به کالین فرث (Collin Firth)، جولیان مور (Julianne Moore)، تارون اگرتون (Taron Egerton)، هال بری (Halle Berry)، التون جان (Elton John)، چنینگ تتوم (Channing Tatum) و جف بریجز (Jeff Bridges) اشاره کرد. فیلم Kigsman : The Golden Circle مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۲۱ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر ۱۷ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

پس از تسخیر دنیا توسط یک تاجر مواد مخدر، دو مامور مخفی که سازمان‌های متبوعشان مورد حمله قرار گرفته و نابود شده، در یک ماجرای جذاب موفق به کشف یک سازمان جاسوسی در آمریکا می شوند. این دو باید با همکاری به جنگ با دشمن مشترک رفته و با شکست وی…

۱۵. Dunkirk

فیلم سینمایی Dunkirk نیز توانست با کسب نمره ۸.۲ از IMDB و ۹۴ از متاکریتیک، به همراه فروش ۱۸۸ میلیون دلاری (معادل ۷۹۰ میلیارد تومان) در ایالات متحده و ۵۱۵ میلیون دلار (معادل ۲.۱۶۳ میلیارد تومان) به طور کلی، رتبه ۱۵ را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد و یکی از ۲۰ فیلم سینمایی پرفروش در سال ۲۰۱۷ میلادی باشد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Dunkirk فیلمی است در ژانر درام تاریخی اکشن که توسط کریستوفر نولان (Christopher Nolan) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان این فیلم می‌توان به فیون وایت‌هد (Fionn Whitehead)، دیمین بونارد (Damien Bonnard) و آنئورین بارنارد (Aneurin Barnard) اشاره کرد. فیلم Dunkirk که زمانی برابر با ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه داشته است، مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

خلاصه داستان

فیلم Dunkirk بر اساس داستانی از محاصره سربازان ارتش متفقین بلژیکی، بریتانیایی و فرانسوی در جنگ جهانی دوم توسط ارتش هیلتر ساخته شده است.

۱۴. Logan

یکی دیگر از عناوین حاضر در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ فیلم Logan بود. این فیلم توانست به فروشی برابر با ۲۲۶ میلیون دلار (معادل ۹۵۰ میلیارد تومان) در ایالات متحده رسیده و میزان فروش کلی در حدود ۵۲۵ میلیون دلار (معادل ۲.۲۰۵ میلیارد تومان) در سرتاسر جهان را به خود اختصاص دهد. امتیاز کسب شده این فیلم نیز قابل توجه بود و توانست با نمره ۸.۲ از IMDB و ۷۷ از متاکریتیک، رتبه چهاردهم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم لوگان یک عنوان اکشن علمی تخیلی بوده که توسط جیمز منگولد (James Mangold) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می توان به هیو جکمن (Hugh Jackman)، پاتریک استیوارت (Patrick Stewart)، دافنه کین (Dafne Keen) و بوید هولبروک (Boyd Holbrook) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر ۱۷ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

ولورین (Wolverine) با بازی هیو جکمن که مدتی است از اجتماع دوری می کند، از پرفسور X بیمار پرستاری میکند. در این میان وی با یک موجود جهش یافته با با بازی دافنه کین برخورد کرده که تحت تعقیب نیروهای اهریمنی قرار دارد. این دختر شباهت های زیادی با لوگان داشته و توجه او را به خود جلب می‌کند…

۱۳. Cars 3

قسمت سوم انیمیشن Cars نیز توانست رتبه سیزدهم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد. این فیلم فروشی در حدود ۱۵۳ میلیون دلار (معادل ۶۴۳ میلیارد تومان) در ایالات متحده داشته و میزان کلی فروش آن در سراسر جهان در حدود ۶۳۰ میلیون دلار (معادل ۲.۶۴۶ میلیارد تومان) برآورد شده است. این فیلم توانست با کسب نمرات ۶.۹ و ۵۸ از IMDB و متاکریتیک این رتبه را در بین پرفروشترین فیلمهای ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Cars 3 یک انیمشین شاد و کمدی بوده که توسط برایان فی (Brian Fee) کارگردانی شده است. از صداپیشگان حاضر در این فیلم می توان به هنرمندانی مانند اون ویلسون (Owen Wilson)، کریستلا آلونزو (Cristel Alonzo)، کریس کوپر (Chris Cooper) و نیتن فیلیون (Nathan Fillion) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی در حدود ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی G (همه سنین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

در قسمت سوم از انیمیشن Cars ، لایتینگ مک کوئین (Lighting McQueen) پا به سن گذاشته و مجبور است که برای حفظ ارزش و مکان خود به رقابت با خودروهای قدرتمند و نسل جدید و جوان حاضر در مسابقات اتومبیل رانی بپردازد. به منظور آماده شدن برای مسابقه، لایتینگ مک کوئین به همراه دوستانش به یک باشگاه جدید رفته و وی به همراه مربی جوان خود…

۱۲. Wonder Woman

فیلم Wonder Woman نیز توانست مطابق انتظارها، با فروشی در حدود ۴۱۳ میلیون دلار (معادل ۱.۷۳۵ میلیارد تومان) در ایالات متحده و فروش کلی در حدود ۶۵۰ میلیون دلار (معادل ۲.۷۳۰ میلیارد تومان) موفق به کسب این رتبه در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ شود. رتبه کسب شده توسط فیلم Wonder Woman نیز ۷.۶ و ۷۶ از دو وب سایت IMDB و متاکریتیک بود.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Wonder Woman یکی دیگر از فیلم های ابرقهرمانی شروکت مارول (Marvel) در ژانر اکشن علمی تخیلی است که توسط پتی جمگینز (Paaty Jenkins) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می توان به گلن گدوت (Glen Gadot) در نقش واندر وومن، کریس پاینز (Chris Pines)، رابین رایت (Robin Wright) و لوسی دیویس (Lucy Davis) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۲۱ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) تهیه و ساخته شده است.

خلاصه داستان


هنگامی که یک هواپیمای نظامی سقوط کرده و خلبان آن نجات پیدا می کند، دایانا (Diana یا واندر وومن) با بازی گلن گدوت که یک زن جنگجوی در حال آموزش است، برای یافتن نهایت قدرت و توانایی های خود خانه را ترک کرده و وارد میدان جنگ و نبرد می‌شود…

۱۱. Thor : Ragnarok

رتبه یازدهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ نیز به یکی دیگر از فیلمهای ابرقهرمانی سال اختصاص داشت. فیلم Thor : Ragnarok توانست فروشی در حدود ۳۰۹ میلیون دلار (معادل ۱.۲۹۸ میلیارد تومان) در ایالات متحده را تجربه کند. میزان کلی فروش این فیلم در سرتاسر جهانی نیز بر اساس برآوردهای وب سایت IMDB رقمی در حدود ۶۸۰ میلیون دلار (معادل ۲.۸۵۶ میلیارد تومان) بود. این فیلم توانست با کسب نمره ۸.۱ از وب سایت IMDB و امتیاز ۷۳ از Metacritic، نام خود را در فهرست پرفروشترین فیلمهای ۲۰۱۷ قرار دهد.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Thor : Ragnarok یک فیلم در ژانر اکشن ماجرایی با مایه‌ای از طنز است. کارگردانی این اثر نیز بر عهده تایکا وایتیتی (Taika Waititi) قرار داشته است. نویسندگی سناریو نیز توسط یک تیم متشکل از اریک پیرسون (Eric Pearson)، کرگ کایل (Craig Kyle) و کریستوفر یوست (Christopher Yost) و بر اساس داستان‌های مصوری نوشته استن لی (Stan Lee)، لری لیبر (Larry Lieber) و جک کیربی (Jack Kirby) صورت گرفته است.

هنرپیشگان

از ستارگان بسیار مشهور حاضر در فیلم سینمایی Thor : Ragnarok می‌توان به هنرپیشگانی مانند آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش اودین (Odin)، کریس همس ورث (Chris Hemsworth) در نقش تور (Thor)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش لوکی (Loki)، کیت بلانشت (Kate Blanchett) در نقش هلا (Hela)، ادریس البا (Edris Elba) در نقش هیمدال (Heimdall)، جف گلدبلام (Jeff Goldblum) در نقش استاد بزرگ، تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش والکیری (Valkyrie)، مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش بروس بنز و هالک (Bruce Benner / Hulk)، کارل اوربان (Karl Urban) در نقش اسکرج (Skurge)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج (Dr. Strange)، تایکا وایتیتی با دوبله شخصیت کورگ (Korg) و راشل هاوس (Rachel House) در نقش توپاز (Topaz) اشاره کرد.

فیلم Thor : Ragnarok مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۴۴ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

تور قدرتمند با بازی کریس همس ورث زندانی شده و باید به یک مبارزه مرگبار گلادیاتور وار با دوست و همراه قدیمی خود، هالک با بازی مارک روفالو بپردازد. وی باید در کوتاه ترین زمان ممکن این نبرد را به سود خود به پایان رسانده تا مانع از نابودی سرزمین خود ازگارد (Asgard) و ساکنین آن توسط ملکه بسیار قدرتمند هلا با بازی کیت بلانشت شود.

۱۰. War of the Planet of the Apes

آخرین قسمت از مجموعه فیلم های سیاره میمونها نیز توانست به عنوان یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ معرفی گردد. این فیلم با فروشی در حدود ۱۴۷ میلیون دلار (معادل ۶۱۷ میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و ۷۲۵ میلیون دلار (معادل ۳.۰۴۵ میلیارد تومان) موفق به قرار گرفتن در جمع ۱۰ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ شد. نمرات کسب شده توسط این فیلم نیز قابل توجه بوده و فیلم War of the Planet of the Apes موفق به کسب امتیازهای ۷.۵ از سایت IMDB و ۸۲ از متاکریتیک گردید.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم War of the Planet of the Apes یک فیلم اکشن ماجرایی است. کارگردانی این اثر بر عهده مت ریوز (Matt Reeves) قرار داشته و از هنرپیشگان حاضر در آن می توان به اندی سرکیس (Andy Serkis)، وودی هارلسون (Woody Harelsson)، استیو زان (Steve Zahn) و کارین کونوال (Karin Konoval) اشاره نمود. این فیلم مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) کارگردانی و ساخته شده است.

خلاصه داستان

پس از شکست سخت و غیر قابل تصور میمون‌ها، سزار برای انتقام و اعاده حیثیت نسل خود به نبردی سخت و ماجراجویی اسرارآمیز پرداخته و …

۹. Spiderman : Homecomming

آخرین قسمت از سری فیلم های مرد عنکبوتی نیز موفق به قرار گرفتن در جمع ۱۰ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ گردید. این فیلم توانست با فروشی در حدود ۳۳۴ میلیون دلار (معادل ۱.۴۰۳ میلیارد تومان) در ایالات متحده و ۷۶۰ میلیون دلار (معادل ۳.۱۹۲ میلیارد تومان) به صورت کلی ، یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ لقب گیرد. امتیازات کسب شده توسط فیلم Spiderman : Homecomming نیز برابر با ۷.۶ از وب سابت IMDB و ۷۳ از سایت متاکریتیک بود.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Spiderman : Homecomming یک فیلم در ژانر ماجرایی تخیلی بوده و توسط جان واتس (Jon Watts) کارگردانی و ساخته شده است. از هنرپیشگان نقش آفرین در این فیلم ابرقهرمانی حاضر در جمع ۱۰ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ می‌توان به تام هالند (Tom Holland)، مایکل کیتون (Michael Keaton)، رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

پیتر پارکر یک زندگی معمولی را به عنوان یک دانش آموز تجربه می کند. اما زندگی وی با آرزوهای بزرگ او تغییر کرده و پس یک تغییر ناگهانی و گذر از ماجراهایی جذاب و خطرناک، خود را در حال پرواز بر فراز شهر نیویورک به عنوان مرد عنکبوتی می بیند و …

۸. Justice League

عنوان هشتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ نیز به یکی دیگر از فیلمهای ابر قهرمانی سال اختصاص پیدا کرد. فیلم Justice League توانست با کسب نمرات ۷.۱ از IMDB و ۴۱ از متاکریتیک و فروشی در حدود ۲۲۲ میلیون دلار (معادل ۹۳۲ میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و ۸۰۰ میلیون دلار (۳.۳۶۰ میلیارد تومان) در سراسر جهان به عنوان یکی از ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ لقب گیرد.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Justice League یک عنوان سینمایی در ژانر اکشن ماجرایی علمی تخیلی بوده و کارگردانی آن توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) انجام پذیرفته است. کریس تریو (Chris Terrio)، جاس ودون (Joss Wedon) و همچنین زک اسنایدر نیز فیلمنامه و سناریو این فیلم را بر اساس شخصیت‌های خلق شده توسط نویسندگانی مانند جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شاستر (Joe Shuster) خالقان شخصیت سوپرمن، باب کین (Bob Kane) و بیل فینگر (Bill Finger) خالقین شخصیت بتمن، ویلیام مارستون (Willian Moulton Marston) خالق شخصیت واندر ومن و گاردنر فاکس (Gardner Fox) خالق لیگ عدالت به رشته نگارش در آورده اند.

هنرپیشگان

جمع بزرگی از ستارگان فیلم‌های ابر قهرمانی و علمی تخیلی در فیلم Justice League به ایفای نقش پرداخته اند. از هنرپیشگان حاضر در فیلم لیگ عدالت می‌توان به بن افلک (Ben Afleck) در نقش بت من/بروس وین (Bruce Wayne)، هنری کویل (Henry Cavil) در نقش سوپرمن/کلارک کنت (Clark Kent)، گل گدو (Gal Gadot) در نقش واند ومن/دایانا پرینس (Diana Prince)، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش/بری آلن (Barry Allen)، جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آکوامن/آرتو کوری (Arthur Curry)، ری فیشر (Ray Fisher) در نقش سایبورگ/ویکتور استون (Victor Stone)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در نقش آلفرد (Alfred)، امی آدامز (Amy Adams) در نقش لوئیز لین (Luis Lane)، دایانا لین (Diana Lane) در نقش مارتا کنت (Martha Kent)، جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش کمیسر گوردن (Gordon)، امبر هرد (Amber Herd) در نقش مرا (Mera)، کنی نیلسن (Connie Nielsen) در نقش ملکه هیپولیتا (Hyppolita) و جو مورتون (Joe Morton) در نقش سیلاس استون (Silas Stone) و لیزا لون کونگزلی (Lisa Loven Kongsli) در نقش منالیپ (Menalippe) اشاره نمود.

فیلم Justice League مدت زمانی برابر با ۲ ساعت داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

بروس وین یا بتمن (با بازی بن افلک) به همراهی سوپرمن یا کلارک کنت (با بازی هنری کویل) و با کمک دوست و متحد جدیدش واندر ومن یا دایانا پرینس (با بازی گل گدو)،‌به جنگ دشمنان جدید رفته که نیرویی بیش از گذشته پیدا کرده و در صدد شکست ابر قهرمانان محبوب داستان هستند.

۷. Pirates of the Caribbean : Dead Men Tell No Tales

آخرین قسمت از سری پرفروش فیلمهای دزدان دریایی کارائیب نیز یکی دیگر از پرفروشترین فیلمهای سینمایی سال ۲۰۱۷ بود. این فیلم با کسب امتیازهای متوسط ۶.۷ از IMDB و متاسکور ۳۹ فروشی در حدود ۱۷۳ میلیون دلار (معادل ۷۲۷ میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و ۸۹۰ میلیون دلار (معادل ۳.۷۳۸ میلیارد تومان) به طور کلی در جمع ۱۰ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ قرار گرفت و توانست موفقیت سری‌های قبلی خود را تکرار نماید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

این فیلم مانند سایر قسمتهای سری دزدان دریایی کارائیب یک فیلم ماجرایی تخیلی و اکشن بوده که توسط یواخیم رونینگ (Joachim Ronning) و اسپن سندبرگ (Espen Sandverg) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان ایفای نقش کرده در فیلم Pirates of the Caribbean : Dead Men Tell No Tales می توان به جانی دپ (Johnny Depp)، خاویر باردم (Javier Bardem)، اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) و جئوفری راش (Geoffery Rush) اشاره نمود. این فیلم مدت زمانی برابر با ساعت و ۹ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

کاپیتان جک اسپارو (Jack Sparrow) به همراه دوستان خود به دنبال نیزه سه سر افسانه‌ای می گردد. در این میان کاپیتان نامیرای دریا نیز به رقابتی برای یافتن از نیزه با وی پرداخته که پس از…

۶. Transformers : The Last Knight

قسمت جدید فیلمهای ترنسفورمرز یا تبدیل شوندگان نیز توانست با فروشی در حدود ۱۳۰ میلیون دلار (معادل ۵۴۶ میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و ۹۱۰ میلیون دلار (معادل ۳.۸۲۲ میلیارد تومان) در سراسر جهان، یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ نام گرفته و موفق به کسب رتبه ششم در بین ۱۰ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ شود. با وجود این، نمرات کسب شده توسط این فیلم نا‌امید کننده بود و فیلم Transformers : The Last Knight موفق به کسب تنها ۵.۲ امتیاز از وب سایت IMDB و نمره بسیار ضعیف ۲۸ از متاکریتیک گردید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Transformers : The Last Knight یک فیلم اکشن ماجرایی تخیلی است. کارگردانی این اثر نیز توسط ماکیل بی (Michael Bay) صورت گرفته است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می توان از مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، جاش دوهامل (Josh Duhamel) و لورا هاداک (Laura Haddock) یاد کرد. فیلم Transformers : The Last Knight مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

روبات‌ها درگیر جنگ با انسانها هستند. اپتیموس نیز دیگر وجود نداشته و کلید نجات آینده در گذشته مدفون شده است. گذشته تبدیل شوندگان در زمین که…


۵. The Fate of the Furious

آخرین قسمت از سری فیلم های سریع و خشن (Fast Furious) توانست با فروش موفق خود در گیشه و اکران عمومی یکی از ۵ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ لقب گرفته و نام خود را به عنوان یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ ثبت نماید. میزان فروش این فیلم موفق چیزی در حدود ۲۲۶ میلیون دلار (معادل ۹۵۰ میلیارد تومان) در ایالات متحده بود و فیلم The Fate of the Furious با فروشی در حدود ۹۵۰ میلیون دلار (معادل ۳.۹۹۰ میلیارد تومان) رتبه ۵ را در بین ۵ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ کسب نماید. نمرات کسب شده توسط این فیلم نیز ۶.۸ و ۵۶ از سوی IMDB و Metacritic بود.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم The Fate of the Furious یک فیلم اکشن ماجرایی با تم مسابقات اتومبیل رانی و تعقیب و گریز بوده که توسط گری گری (Gary Gray) کارگردانی شده است. از ستارگان حاضر در این فیلم می توان به وین دیزل (Vin Diesel)، جیسون استتهام (Jason Statham)، دواین جانسون (Dwayne Johnson) و میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) و چارلیز ترون (Charlize Theron) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۱۶ دقیق داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

دام (با بازی وین دیزل) توسط یک زن مرموز (با بازی چارلیز ترون) وارد دنیای تروریست ها شدن و مجبور است که به دوستان و نزدیکان خود خیانت کند. گروه سابق دام وارد ماجراهایی جدید شده که توانایی های آنها را به گونه ای جدید به چالش خواهد کشید. پس از اینکه دام…

۴. Despicable Me 3

قسمت سوم از انیمیشن من نفرت انگیز نیز توانست با قرار گرفتن در جمع ۵ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ ، فروشی در حدود ۲۶۵ میلیون دلار (معادل ۱.۱۱۳ میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا را تجربه کرده و با فروشی در حدود ۹۶۰ میلیون دلار (معادل ۴.۰۳۲ میلیارد تومان) رتبه چهارم را در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

این فیلم شاد و کمدی توسط کایلی بالدا (Kyle Balda)، پیر کافین (Pierre Coffin) و اریک گیلون (Eric Guillon) کارگردانی شده است. از ستارگانی که در این فیلم به صداپیشگی پرداخته اند می توان به استیو کارل (Steve Carell)، کریستن ویگ (Kristen Wiig)، تری پارکر (Trey Parker) و میراندا ماسگرو (Miranda Cosgrove) اشاره کرد. این فیلم سینمایی کمدی مدت زمانی برابر با ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (کودکان با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

گرو (Gru) با برادر دو قلوی خود درو (Dru) که فردی بسیار موفق و ثروتمند بوده ملاقات می کند. این دو تصمیم می گیرند تا به همراهی هم و با پیروی از سنت دیرینه خانوادگی خود، آخرین ماجراجویی مجرمانه خود را انجام دهند. در این میان یک مجرم قدیمی که در گذشته به عنوان یک هنرپیشه کودک فعالیت می کرده وارد ماجرا شده و گرو و درو به همراه خانواده گرو با…

۳. Beauty and the Beast

سومین فیلم حاضر در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ ، اثر تازه‌ای بر اساس داستان عاشقانه زشت و زیبا بود. این فیلم توانست به فروشی در حدود ۵۰۴ میلیون دلار (معادل ۲.۱۱۷ میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و فروش کلی در حدود ۱ میلیارد دلار (معادل ۴.۲۰۰ میلیارد تومان) رتبه سوم را در جمع ۵ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد. امتیازات کسب شده توسط این فیلم بالاتر از متوسط و برابر با ۷.۴ از IMDB و ۶۵ از متاکریتیک بود.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Beauty and the Beast یک نمونه در ژانر فیلم‌های خانوادگی فانتزی و موزیکال بوده که توسط بیل کاندون (Bill Condon) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می‌توان به اما واتسون (Emma Watson)، دن استیونس (Dan Stevens)، لوک اوانس (Luke Evans) و جاش گد (Josh Gad) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۹ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

این فیلم بر اساس داستان کلاسیک و رومانتیک دیو و دلبر ساخته شده است. یک دختر جوان و زیبا با بازی اما واتسون عاشق یک شاهزاده طلسم شده با ظاهری مهیب می‌شود. پس از مدتی علاقه بین این دو نفر موجب می‌شود که…

۲. Guardians of the Galaxy Vol. 2

رتبه دوم در بین ۵ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ نیز به یک فیلم ابر قهرمانی دیگر اختصاص یافت. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 توانست با کسب امتیازات مناسب ۷.۸ از IMDB و ۶۷ از متاکریتیک و فروشی برابر با ۳۹۰ میلیون دلار (معادل ۱.۶۳۸ میلیارد تومان) در ایالات متحده و فروش جهانی در حدود ۱.۱ میلیارد دلار (معادل ۴.۶۲۰ میلیارد تومان)، رتبه دوم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به خود اختصاص دهد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 یک فیلم علمی تخیلی ماحرایی بوده که توسط جیمز گان (James Gunn) کارگردانی شده است. از ستارگان پرشمار حاضر در این فیلم می‌توان به وین دیزل (Vin Diesel)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، کریس پرات (Chris Pratt)، مایکل روکر (Michael Rooker)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، دیو باوتیستا (Dave Bautista)، کارن جیلان (Karen Gillan)، پام کلمنتیف (Pom Klementieff) و الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) و کرت راسل (Kurt Russel) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

گروه محافظین (The Guardians) برای حفظ خانواده جدید خود مجبور به جنگ شده تا هویت واقعی پیتر کوئیل را کشف نمایند. در حین این ماجرا…


۱. Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi

عنوان پرفروشترین فیلم سینمایی ۲۰۱۷ به فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی در حدود ۳۵۰ میلیون دلار (معادل ۱.۴۷۰ میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و برآورد کلی فروشی در حدود ۱.۶ میلیارد دلار (معادل ۶.۷۲۰ میلیارد تومان) در تنها دو هفته اکران و نمایش عمومی، رتبه نخست را در بین ۵ فیلم پرفروش ۲۰۱۷ از آن خود نماید. امتیازات کسب شده توسط این فیلم نیز در سطح بسیار بالایی قرار داشته و این فیلم موفق به دریافت نمره ۷.۷ از کاربران IMDB و ۸۲ از منتقدین سایت متاکریتیک شد و عنوان نخست را در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی ۲۰۱۷ به نام خود نمود.

فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi یک فیلم علمی تخیلی اکشن است. این فیلم توسط ریان جانسون (Rian Johnson) کارگردانی شده است. نگارش فیلمنامه نیز بر عهده رایان جانسون و بر اساس شخصیت های خلق شده توسط جورج لوکاس بوده است.
پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017

از فهرست بلندبالای هنرپیشگان حاضر در فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi می‌توان به نام‌هایی مانند دیزی ریدلی (Daisey Ridley) در نقش ری (Rey)، مارک همیل (Mark Hamill) در نقش لوک اسکای واکر (Luke Skywalker)، کری فیشر (Carrie Fischer) در نقش لیا اورگانا (Leia Organa)، آدام درایور (Adam Driver) در نقش کایلو رن (Kylo Ren)، جان بویگا (John Boyega) در نقش فین (Finn)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش پو دامرون (Poe Dameron)، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش اسنوک (Snoke)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) در نقش ماز کاناتا (Maz Kanata)، گوندولین کریستی (Gwendoline Cristie) در نقش کاپیتان فاسما (Phasma)، بنیچیو دل تورو (Benicio Del Toro) در نقش دی جی (DJ) و فرانک اوز (Frank Oz) برای نقش یودا (Yoda) اشاره کرد.

فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi یک عنوان طولانی بوده و مدت زمانی برابر با ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه دارد. این فیلم مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر ۱۳ سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi حول شخصیت‌های فیلم‌های پیشین این سری بوده و در فضا و سه دهه پس از ماجراهای فیلم‌های قبلی اتفاق می افتد. ری (با بازی دیزی اسکات) به کمک لوک اسکای واکر (با بازی مارک همیل) توانایی‌ها و قابلیت‌های جدید را در خود کشف می‌کند. در همین زمان گروه مقاومت نیز قصد دارد تا آماده جنگ جدید با گروه شکست خورده First Order شده و…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن