حل مشکل پهنای باند سایت پژوهشگاه زلزله شناسی از امروز/ دیگر ترافیک یا صف برای سایت پژوهشگاه زلزله شناسی ایجاد نمی‌شود


میلاد قاسم زاده گفت: بر اساس جلسه‌های برگزار شده با مسئولان پژوهشگاه زلزله شناسی کشور، مشکل این سازمان در زمینه پهنای باند و دسترسی کاربران رفع می‌شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایلنا، میلاد قاسم‌زاده، مدیر راهکارهای تجاری ابرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی مسئولان پژوهشگاه زلزله‌نگاری کشور...

حل مشکل پهنای باند سایت پژوهشگاه زلزله شناسی از امروز/ دیگر ترافیک یا صف برای سایت پژوهشگاه زلزله شناسی ایجاد نمی‌شود
میلاد قاسم زاده گفت: بر اساس جلسه‌های برگزار شده با مسئولان پژوهشگاه زلزله شناسی کشور، مشکل این سازمان در زمینه پهنای باند و دسترسی کاربران رفع می‌شود.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایلنا، میلاد قاسم‌زاده، مدیر راهکارهای تجاری ابرآوران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی مسئولان پژوهشگاه زلزله‌نگاری کشور مبنی بر عدم وجود پهنای باند کافی، ایجاد صف انتظار برای کاربران سایت پژوهشگاه زلزله و عدم دسترسی مردم به اطلاعات لرزه‌ها در زمان بحران گفت: بر اساس جلسه‌های برگزار شده با مسئولان پژوهشگاه زلزله شناسی کشور، مشکلات پژوهشگاه زلزله‌نگاری کشور در زمینه پهنای باند و دسترسی کاربران رفع می‌شود.
قاسم زاده افزود: سرویس ارائه شده به پژوهشگاه زلزله‌شناسی از سوی ابرآروان بر اساس قرارداد با سازمان فناوری اطلاعات واحد ماهر به مدت یکسال برای سازمان‌های دولتی رایگان است.
وی تاکید کرد: با افزایش ترافیک سایت پژوهشگاه زلزله شناسی حتی تا ۳۰۰ هزار کاربر نیز هیچ مشکلی در زمینه قطعی دسترسی کاربران یا ایجاد صف به وجود نمی‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟