سرنا ویلیامز نیامده، رفت! / شکست در موبادالا 2017


سرنا ویلیامز نیامده، رفت! / شکست در موبادالا 2017

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از bbc، مسابقات تنیس قهرمانی جهان موبادالا 2017 ( Mubadala World Tennis Championship ) هر ساله در سه روز پایانی سال در ابوظبی برگزار می‌شود. ابوظبی از سال 2009 میزبان مسابقات موبادالا در همین تاریخ و تنها در بخش مردان بوده اما امسال با بازنگری صورت گرفته قرار شد تا زنان نیز سهمی از این رقابت‌های تنیس...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از bbc، مسابقات تنیس قهرمانی جهان موبادالا ۲۰۱۷ ( Mubadala World Tennis Championship ) هر ساله در سه روز پایانی سال در ابوظبی برگزار می‌شود. ابوظبی از سال ۲۰۰۹ میزبان مسابقات موبادالا در همین تاریخ و تنها در بخش مردان بوده اما امسال با بازنگری صورت گرفته قرار شد تا زنان نیز سهمی از این رقابت‌های تنیس نمایشی ابوظبی امارات داشته باشند.

سرنا ویلیامز ۱۱ ماه بعد از بارداری و تولد فرزندش در رقابت‌های تنیس نمایشی موبادالا ۲۰۱۷ به صحنه مسابقات تنیس بازگشت.

تنیسور ۳۶ ساله آمریکایی در این رقابت‌ها رودرروی یلنا اوستاپنکو، قهرمان تنیس اوپن فرانسه ۲۰۱۷ قرار گرفت و با نتیجه ۶-۲، ۳-۶، ۱۰-۵ بازی را واگذار کرد. ویلیامز گرچه پیش از مسابقه از بازگشت خود به زمین تنیس هیجان زده بود اما نتوانست نمایش معمول‌اش را داشته باشد. پر جنب و جوش شروع کرد اما در بازی‌اش خبری از آن ضربات قدرتمند و دویدن‌های بی امان در انتهای زمین نبود و در نهایت مغلوب تنیس‌باز جوان لتونیایی شد. البته غیبت طولانی و عدم آمادگی، در باخت این تنیسور بی تاثیر نبود.

سرنا ویلیامز ( Serena Williams ) پرافتخارترین تنیسور زن جهان، یکم سپتامبر سال جاری صاحب یک فرزند دختر شد. ویلیامز پس از برنده شدن بیست و سومین عنوان گرند اسلم در بخش انفرادی زنان در گرند اسلم استرالیا ۲۰۱۷، در حالی که تقریبا هشت هفته باردار بود، تا به حال در مسابقات تنیس بازی نکرده بود.

مسابقات تنیس اوپن استرالیا هرساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود و شماره ۲۲ رده بندی تنیس زنان جهان نیازی به دریافت وایلد کارت برای حضور در این رقابت‌ها ندارد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید در گرند اسلم استرالیا ۲۰۱۸، از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کند؟ عنوان کرد: “من نمی دانم که آیا کاملا آماده هستم یا نه. اما وقتی که برگشتم، قطعا برای قهرمانی رقابت خواهم کرد. خوشبختانه در حال حاضر شرایط بهتری دارم چرا که دخترم در خانه منتظر من است و می‌داند که من ۲۳ عنوان گرند اسلم برنده شده‌ام.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان