فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها


فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

این‌که می‌گویند یک عکس به‌اندازه‌ی هزار کلمه می‌ارزد درست است. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به خلاصه فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین بپردازیم. با ما همراه باشید. شروعی رؤیایی برای اسب‌های سرخ سباستین فتل برنده‌ی مسابقه آغازین فصل بعد از شکست دادن لوئیس همیلتون و والتری بوتاس در استرالیا چراغ‌هایی روشن،... نوشته فصل 2017...

این‌که می‌گویند یک عکس به‌اندازه‌ی هزار کلمه می‌ارزد درست است. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به خلاصه فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین بپردازیم. با ما همراه باشید.

شروعی رؤیایی برای اسب‌های سرخ

فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

سباستین فتل برنده‌ی مسابقه آغازین فصل بعد از شکست دادن لوئیس همیلتون و والتری بوتاس در استرالیا

چراغ‌هایی روشن، شهری بزرگ
فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

چراغ‌های عقب اتوموبیل ویلیامز لنس استرول و اتوموبیل تورو روسو دنیل کویات، در شب نورانی سنگاپور ترکیب رنگ زیبایی خلق کرده‌اند.

استافل در لبه
فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

اولین مسابقات استافل وندورن در فرمول یک و تلاش برای کسب زمان در آخرین لحظات گرندپری موناکو

لحظه طلایی لنس استرول
فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

جشن گرفتن کسب اولین امتیازهای فرمول یک لنس استرول در گرندپری خانگی کانادا و طرفداران او

ریکاردو از باران لذت می‌برد
فصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

هنگامی‌که باران شدید، اکثر رانندگان را در تمرین دوم گرندپری به گاراژهایشان کشاند ریکاردو در حال لذت بردن از پیست خلوت بود. البته ریکاردو هر راننده‌ای نیست.

همیلتون پیشتاز مسابقه‌ای مملو از تماشاگران نارنجی‌پوشفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

گرندپری بلژیک در 2017 هزاران تماشاگر نارنجی‌پوش را به خود دید. کسانی که از هلند آمده بودند تا پشتیبان مکس ورشتپن باشند. آن‌ها رنگ نارنجی را، به یکی از رنگ‌های غالب دوربین‌هایی که مستقیمی کِمِل را پوشش می‌دادند اضافه کردند. البته راننده‌ی جوان هلندی در اوایل مسابقه به دلیل از دست دادن قدرت موتور مجبور به کناره‌گیری از مسابقه شد تا تماشاگران تنها از نبرد همیلتون و فتل لذت ببرند.

فرمول یک به دل لندن می‌زندفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

100 هزار نفر در گردهمایی لندن گرد هم آمدند تا شاهد تعدادی از اتوموبیل‌های فرمول یک باشند. تعدادی از آن‌ها در میدان ترافلگار لندن به همراه دریادار هورِیشیو نلسون(مجسمه بالای ستون) در حال تماشای اتوموبیل‌ها هستند.

آماده‌ی شلیکفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

سریع‌ترین اتوموبیل‌های جهان و سریع‌ترین دونده‌ی جهان. بخشی از یک جشن قبل از مسابقه در گرندپری امریکا

دستان پیروز بالا می‌روندفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

صورت سباستین فتل در تصویر دیده نمی‌شود، اما با توجه به زبان بدن او می‌توان حدس زد که صورت او همانند صورت مکانیک تیم، غرق در شادی است. پیروزی در گرندپری استرالیا باعث این شادی بود.

چشمان بازفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

در حقیقت رانندگان فرمول یک در پیست و هنگام مسابقه کمتر پلک می‌زنند. در این تصویر مکس ورشتپن در گرندپری برزیل پلک نزدن را تمرین می‌کند.

رانندگی خشنفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

فیلیپه ماسا در مجارستان کل اتوموبیل را به روی کرب‌های دندان‌اره‌ای برده و سیستم تعلیق را تحت فشار مضاعف قرار می‌دهد. البته اتوموبیل ویلیامز او در این صحنه آسیب ندید اما خود او به دلیل کسالت نتوانست در مسابقه شرکت کند.

هنگامه‌ی نبردفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

در 1991 نایجل مانسل و ایرتون سنا در بارسلونا درزمانی که نبرد آن‌ها برای عنوان قهرمانی به نقطه‌ی حساس خود رسیده بود چرخ به چرخ شدند. 26 سال بعد و دو مبارز قهرمانی دیگر، سباستین فتل و لوئیس همیلتون، آن لحظه‌ها را تکرار کردند. دودی که از برخورد لاستیک عقب آن‌ها بر خواسته اثباتی بر این مدعا است.

حواست به تکه‌های ریز لاستیک باشدفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

والتری بوتاس در حال سبقت گرفتن از لنس استرول از بیرون پیچ در گرندپری امریکا. شاید در آن لحظه او از بیرون رفتن توسط تکه‌های ریز تایر سرگردان در پیست ترسیده باشد.

برخورد سنگاپورفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

این اتفاق به‌عنوان حساس‌ترین لحظه‌ی فرمول یک توسط طرفداران انتخاب شد. لحظه‌ای که تمام معادلات را برای فراری در گرندپری سنگاپور در هم شکست و آغازی بر پایان قهرمانی فراری در 2017 بود. تصادفی که فتل، رایکونن و ورشتپن را درگیر خود کرد. اگر به دنبال عکسی باشید که معرف فراری در نیمه‌ی دوم فصل باشد، فکر می‌کنیم همین تصویر کافی است.

همیلتون به عدد 4 رسیدفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

در مکزیک، لوئیس همیلتون به رانندگانی پیوست که 4 قهرمانی در فرمول یک دارند.

عبور از خطفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

در مستقیمی موناکو، در دوری تمرینی، اتوموبیل ردبول مکس ورشتپن ردی از جرقه‌ها را در ناحیه هوای پشت سر خود هدایت می‌کند.

غرق در بین طرفدارانفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

لوئیس همیلتون برای چهارمین بار پیاپی، فاتح سیلور استون شد و برای جشن گرفتن این پیروزی بعد از مسابقه به میان مردم رفت. در این تصویر می‌توانید آنچه که به آن مرکز توجه می‌گویند را ببینید.

شب‌های عربیفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

غروب خورشید فصل 2017 فرمول یک در ابوظبی. جایی که مکس ورشتپن در نور چراغ‌ها پنجم شد.

احترام متقابلفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

شکار لحظه‌ها. لحظه‌ی قطع کردن مصاحبه و تبریک سباستین فتل به لوئیس همیلتون برای رقابت خوب در این فصل. دو راننده لحظاتی پرفشار در طول فصل داشتند، اما احترام یکی از اصول اساسی روابط آن‌ها است.

موفقیت درخشانفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

آتش‌بازی بی‌نظیر اتوموبیل لوئیس همیلتون و دومین پیروزی او در 4 سال اخیر در سنگاپور. با کنار رفتن زودهنگام سباستین فتل که پول پوزیشن سنگاپور را در اختیار داشت، همیلتون به‌راحتی افتخارات مارینا بی را تصاحب کرد.

پیروزی در موناکو چه طعمی داردفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

فراری هر پیروزی را با اشتیاق جشن می‌گیرد. اما اگر این پیروزی، یک‌دو فتل و رایکونن باشد، پیست هم پیست شهری موناکو باشد و پیروزی نیز بعد از 16 سال باشد این جشن بسیار احساسی‌تر خواهد شد.

دود کردنفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

هیچ جشن قهرمانی مسابقات اتوموبیلرانی بدون دود لاستیک کامل نخواهد شد. دونات‌های همیلتون در مکزیک این نکته را به ما یادآور شد.

نمایش نهاییفصل 2017 فرمول یک از دریچه‌ی دوربین‌ها

شاید گرندپری امسال ابوظبی، مثل سال گذشته جذاب نبود اما جشن بعد از مسابقه بسیار خاص‌تر از سال قبل بود. در این عکس بعد از دونات‌هایی که در مستقیمی زده شد، برنده‌ی مسابقه والتری بوتاس، هم‌تیمی او لوئیس همیلتون و فیلیپه ماسا زیر حماسی‌ترین آتش‌بازی سال دیده می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت