طرز تهیه کوکوی اسفناج


کتلت یکی از غذاهای پر طرفدار است که تقریبا در همه ی سفره ها دیده می شود. این واژه که مفهوم کلی دارد انواع مختلفی دارد از جمله: سبزی، گوشت، سیب زمینی، عدس و… . در این مطلب می خواهیم طرز تهیه کوکوی اسفناج را بیان کنیم: ندا آقاجری، مجله ایران بانو مواد لازم: سیب […] Source

طرز تهیه کوکوی اسفناج

کتلت یکی از غذاهای پر طرفدار است که تقریبا در همه ی سفره ها دیده می شود. این واژه که مفهوم کلی دارد انواع مختلفی دارد از جمله: سبزی، گوشت، سیب زمینی، عدس و… . در این مطلب می خواهیم طرز تهیه کوکوی اسفناج را بیان کنیم:

ندا آقاجری، مجله ایران بانو

مواد لازم:

سیب زمینی متوسط پخته و رنده شده: دو عدد

اسفناج خام ریز خرد شده: یک پیمانه

گوشت چرخ کرده: ٢٠٠ گرم

تخم مرغ: ۳ عدد

ادویه و نمک و فلفل: به مقدار لازم

طرز تهیه:
پیاز خرد شده را تفت می‌دهیم و گوشت چرخ کرده به آن اضافه و خوب سرخ می‌کنیم. نمک، زردچوبه، زنجبیل، فلفل قرمز اضافه می‌کنیم و باز تفت می‌دهیم. مواد شبیه مایه ماکارونی بدون رب گوجه فرنگی می‌شود،بعد شعله را خاموش می‌کنیم تا کاملاً سرد شود.سیب زمینی پخته کاملاً سرد شده را پوست گرفته و رنده می‌کنیم. تخم مرغ را در یک کاسه با زردچوبه و نمک، فلفل سیاه و زعفران دم کرده می‌زنیم تا یکدست شود. اسفناج شسته و ریز خرد شده را با گوشت، سیب زمینی و تخم مرغ‌ها مخلوط کرده و هم می‌زنیم تا یکدست شود. روغن را در یک تابه نچسب روی حرارت متوسط داغ می‌کنیم و از مایه به اندازه یک قاشق غذا خوری برداشته و در روغن می‌ریزیم (روی حرارت متوسط) و روی آن را با قاشق کمی صاف کرده و دور آن را گرد و سرخ می‌کنیم.

طرز تهیه کوکوی اسفناج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع کوکو و کتلت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا