جزئیات جلسه مشترک کمیسیون‌های تخصصی مجلس با روحانی


جزئیات جلسه مشترک کمیسیون‌های تخصصی مجلس با روحانی

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس جمهور گفت: در این جلسه پیرامون اعتراضات خیابانی اخیر، مسائل اقتصادی، اشتغال، چارچوب‌های بودجه 97 صندوق‌های بازنشستگی، محیط زیست و مواردی از این دست بحث و تبادل نظر شد.

محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه پیش از این روسای کمیسیون های تخصصی به صورت موردی با سران قوای سه‌گانه جلساتی تشکیل داده بودند، اظهار کرد: روسای کمیسیون های تخصصی مجلس دو سه نوبت با رئیس مجلس و یک نوبت با رئیس قوه قضاییه تشکیل جلسه داده بودند و امروز نیز با رئیس جمهور دیدار داشتند.

وی افزود: در جلسه امروز مباحث مرتبط با هر کمیسیون و آنچه از طرح ها و لوایح در کمیسیون های تخصصی مطرح است، مورد بررسی قرار گرفت. کمیسیون های مختلف به طور جداگانه مطالب خود را اظهار کردند و در نهایت رئیس جمهور به ارائه مطالبی درخصوص وضعیت عمومی کشور نظیر مسائل اقتصادی، اشتغال و چارچوب های بودجه سال 97 به سوالات روسای کمیسیون ها پاسخ داد.

به گفته رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی صندوق های بازنشستگی، محیط زیست، حل و فصل پروژه های نیمه تمام، اجرای سریع و صحیح اصل 44 قانون اساسی از دیگر مسائل مطرح‌شده در دیدار امروز روسای کمیسیون های تخصصی با رئیس جمهور بود.

نماینده مردم قزوین درخصوص نتیجه جلسه روسای کمیسیون های تخصصی با رئیس جمهور بیان کرد: در این جلسه مقرر شد در بودجه سال 97 به حل معضلات اساسی کشور توجه بیشتری شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تجمعات و اعتراضات خیابانی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت یا خیر، عنوان کرد: رئیس جمهور در این خصوص نیز به صحبت پرداختند. ایشان اشاره کردند که معاندین نظام در کمین هستند و می خواهند به دلیل توفیقات به دست آمده در عرصه ملی و بین‌المللی از ایران انتقام بگیرند.

محمدی ادامه داد: رئیس جمهور تاکید کردند که انتخابات پرشور اخیر در کشور، روابط صمیمانه بین قوای سه‌گانه، موفقیت های منطقه‌ای نظیر ایجاد امنیت در منطقه و نابودی تروریسم و موفقیت های اینچنینی سبب عناد و بدخواهی بیشتر دشمنان شده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در این جلسه گفت: ایشان همچنین اشاره کردند اگر گاه درخواست های برحقی هم از طرف مردم وجود دارد، دشمنان با موج‌سواری و سوءاستفاده از این تقاضاها تلاش می کنند ضرباتی به کشور وارد کنند که توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی و پیگیری مطالبات از طرق غیرقانونی از نظایر آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی