نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018


نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018

مهم نیست که کسب و کارتان چیست و در زمینه تولید و عرضه چه نوع کالاهایی فعالیت دارید، اگر مجبور به پخش مقدار زیادی کالا در فواصل مختلف هستید، پس به دنبال یک کشنده مناسب می‌گردید که از عهده این کار به خوبی برآید. ولوو VNL 670 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست، چراکه هم... نوشته نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018 اولین بار...

مهم نیست که کسب و کارتان چیست و در زمینه تولید و عرضه چه نوع کالاهایی فعالیت دارید، اگر مجبور به پخش مقدار زیادی کالا در فواصل مختلف هستید، پس به دنبال یک کشنده مناسب می‌گردید که از عهده این کار به خوبی برآید. ولوو VNL 670 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست، چراکه هم از عهده وظایفش بخوبی بر می‌آید و هم ساخته شده توسط یک برند خوشنام است.

نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018
در این مقاله ما به بررسی ابعاد مختلف این کشنده تجاری از قبیل ویژگی‌های پیشرانه، فضای داخلی، تجهیزات و نیز به بیان تواناهای مختلف آن می‌پردازیم تا بتوانید تصمیم بهتری در خرید یک خودروی سنگین تجاری اتخاذ نمایید.

نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018

قلب کشنده سوئدی

برای این خودروی غول پیکر سه پیشرانه در نظر گرفته شده است. اولین گزینه که از قضا ضعیف ترین نیز هست، پیشرانه D13 ولوو است که توانی معادل 335 اسب بخار را درون خود ذخیره نموده است.دامنه گشتاور تولیدی توسط آن برابر 1,350-1,650 پوند فوت بوده و دامنه حرکتی آن نیز به میزان 485 مایل است. سپس نوبت به پیشرانه موسوم به D16 می‌رسد که با 450 اسب بخار قدرت، قویترین گزینه شما خواهد بود. دامنه گشتاور آن با مدل دی13 یکسان است و از دامنه حرکتی به میزان 535 مایل بهره می‌برد. سومین شرکت‌کننده حاضر در این رقابت نیز تحت عنوان Cummins ISX15 وارد گود شده است که علی رغم توان کمتر و گشتاور مشابه نسب به دی16، از برد حرکتی بیشتری بهره می‌برد. توان خروجی این موتور برابر 385 اسب بخار و دامنه حرکتی آن معادل 550 مایل است.

نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018
در زمینه انتقال قدرت پیشرانه، آپشن ها کمی محدود است. گیربکس 12 سرعته اتوماتیک-دستی یکی از موارد قابل انتخاب است. همچنین گیربکس اتوماتیک «ایتن فولر» 18 سرعته در خدمت شما برای تحویل محموله‌تان است.

نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018

داخل کابین

چندین آپشن داخلی توسط شرکت سازنده برای این خودرو ارائه شده است. راننده زمان زیادی از وقت خود را داخل کابین می‌گذراند، بنابراین طراحی، کیفیت و تجهیزات داخلی مقوله‌های بسیار مهمی برای یک کشنده محسوب می‌شود. حجم محل خواب کابین VNL 670 برابر 264 فوت مکعب است و توسط متریال راحت و بادوام فرش شده است.

نگاهی کوتاه به مشخصات ولوو VNL 670 مدل 2018
پنجره پرده‌دار و تجهیزات مختلف نیز در آنجا قابل مشاهده است. در قسمت جلو نیز طراحی و آپشن های مختلفی در دسترس است.
داشبورد ارگونومیک موجب شده تا راننده از آسایش و فضای کافی برای دسترسی آسان به تجهیزات مختلف داخل کابین برخوردار باشد. همچینن در قسمت نشیمن با تریم های تکنوتیتانیوم، نئوکلاسیک و یا پرفورمنس نئوکلاسیک مواجه خواهید شد.


با توجه به مشخصات کلی بیان شده در باب کشنده سنگین ولوو VNL 670 امیدواریم توانسته باشیم در اتخاذ یک تصمیم درست مبنی بر گزینش بهترین کشنده برای کسب و کارتان، کمک شایانی نموده باشیم.

منبع: andymohrtruckcenter

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!