حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: حسن روحانی در دیدار با روسای کمیسیون‌های مختلف مجلس اعلام کرد که موسسات غیرمجاز مانند غده‌ای بودند که بانک مرکزی به خوبی آن را جراحی کرد. البته رئیس‌جمهور یک اشتباه سهوی در ارائه اطلاعات موسسات مالی داشت و آن اعلام این موضوع بود که قرار نبود فرشتگان در کاسپین ادغام شود در حالی که تعاونی فرشتگان یکی از تعاونی‌های...

کد خبر : 84226 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶
حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی! Print This Post حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی! Email This Post حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!

حسن روحانی: ۱۱ هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط ۲ درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!

حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: حسن روحانی در دیدار با روسای کمیسیون‌های مختلف مجلس اعلام کرد که موسسات غیرمجاز مانند غده‌ای بودند که بانک مرکزی به خوبی آن را جراحی کرد. البته رئیس‌جمهور یک اشتباه سهوی در ارائه اطلاعات موسسات مالی داشت و آن اعلام این موضوع بود که قرار نبود فرشتگان در کاسپین ادغام شود در حالی که تعاونی فرشتگان یکی از تعاونی‌های هشتگانه بود که طبق اعلام بانک مرکزی باید در موسسه اعتباری کاسپین ادغام می‌شد.

به گزارش بانک مردم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، رییس جمهور در بخشی از اظهارات خود گفت: موسسات غیرمجاز و تعاونی‌ها که ربطی به این دولت نداشته و حتی مجوز بانک مرکزی را هم نداشتند، اینها مجوز‌هایشان مجوزهای تعاونی برای دهه ۸۰ و قدیمی است، اشکالات و مشکلاتی داشتند، دولت برای اینکه این مسایل را حل کند، تاکنون ۱۱ هزار میلیارد تومان، پول گذاشته، این بار سنگینی بر دوش دولت است. ما این کار را کردیم. به عهده ما نیست. مگر باید این را دولت حل کند؟ برخی رفتند به یک مؤسسه غیرمجاز اعتماد کردند و این را هم می‌گویند که به موسسه کاسپین بانک مرکزی مجوز داده ، شما می‌دانید که موسسه فرشتگان، جزو آنهایی بود که داخل این نبود و مجاز نبود داخل این شود. نمی‌خواهم تفسیرش را بگویم یک قاضی‌ در یکی از شهرها اشتباهی کرده و این گرفتاری برای ما درست کرده که ربطی به دولت ندارد.

دکتر روحانی اضافه کرد: ما باید مشکل مردم را به گونه ای حل می‌کردیم چرا که مردم گرفتار شده بودند لذا آمدیم پول های بیش از سه میلیون نفری که گرفتار بودند را با یک سود عادلانه ای پرداخت کردیم ، حتی سود عادلانه هم به آنها داده شده است. از تعداد سپرده‌گذاران ۹۸ درصد مسایل‌شان حل و فصل شده و ۲ درصد مانده حالا ممکن است عدد پولشان بالا باشد ولی تعداد سپرده‌گذار ۲ درصد است برای حل آن هم داریم تلاش می‌کنیم ، یک مشکل قضایی بوده و مجوزهایی لازم بوده، فکر می‌کنم کارهایش را در همین هفته بتوانیم سامان دهیم که اموال آنها در اختیار قرار بگیرد، محاسبه و به آنها رسیدگی شود اما عده‌ای هم مشکلات دیگری دارند، یکسری کارگر هستند که صاحب کارخانه فعال است. جنس هم تولید کرده و جنسش هم در انبار است، تقاضا در بازار وجود ندارد. پول ندارد پول کارگرش را بدهد.

دکتر روحانی درباره روش حل مشکل تصریح کرد: همیشه نمی شود مریض را با قرص خوب کرد و گاهی جراحی می‌خواهد. حالا اگر خانواده‌ای که باید این مریض را به جراح بسپارند، بین‌شان اختلاف نظر شود، یعنی یکی بگوید این باید جراحی شود، پزشک متخصص هم می‌گوید جراحی شود، آن طرف هم بگوید من می‌دانم باید جراحی شود، اما می‌ترسم و نمی‌توانم تحمل کنم، می‌ترسم طوری شود، نگرانی پیدا می‌کند. حالا وقتی دعوا می‌شود پزشک و جراح باید چه کار کند، بایستد؟

رییس جمهور خاطرنشان کرد: مثلاً مساله مؤسسات اعتباری غیرمجاز را اگر جراحی نمی‌کردیم، چه می‌شد؟ غده‌ای بود که همه بدن اقتصاد ایران را می‌گرفت. خوب جراحی شد. البته برای دولت به تنهایی کار سختی بود؛ با قوه قضائیه همکاری لازم بود و مجلس و دیگران همه دست به دست هم دادند. اما اگر این کار را نمی‌کردیم چه می‌شد. نمی‌توانیم این کار را نکنیم.

حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!

حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!حسن روحانی: 11 هزار میلیارد به سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت کردیم در حالی که وظیفه ما نبود/سود عادلانه به سپرده‌گذاران پرداخت شد/ فقط 2 درصد بلاتکلیف هستند/ اشتباه لپی روحانی!
29 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق