سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تعیین شد


سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تعیین شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به ابهام ایجاد شده در رسانه درخصوص معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی، گفت: سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تومان است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رقم معافیت مالیاتی نسبت به قانون بودجه ۹۶ تغییری نداشته است، افزود: مصوبه امروز کمیسیون تلفیق در برخی رسانه‌ها به اشتباه منتشر و در برخی رسانه‌ها عنوان شد که معافیت مالیاتی بخش دولتی ۲ میلیون تومان و معافیت مالیاتی بخش غیردولتی ۱.۵ میلیون تومان است در حالی که رقم صحیح سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی دو میلیون تومان است.

وی همچنین درباره حضور آقای لاریجانی در نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق نیز گفت: در این نشست رئیس مجلس بر شفافیت بودجه و برطرف کردن ابهامات لایحه بودجه و تبعیت لایحه بودجه از احکام و برنامه‌های بالادستی تأکید کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی دیگر از نکات مورد تأکید رئیس مجلس سمت و سو گرفتن یارانه‌ها به طرف افراد کم درآمد و قشر متوسط جامعه و همچنین توجه جدی اعضای کمیسیون تلفیق به صندوق‌های بازنشستگی بود.

یوسف‌نژاد محدود کردن توزیع اوراق مشارکت بر اساس واقعیت‌های جامعه را دیگر نکته مورد تأکید رئیس مجلس برشمرد و گفت: سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال و رغبت بخش خصوصی برای حضور در این عرصه یکی دیگر از نکات مورد تأکید رئیس مجلس بود.

وی تعیین قیمت نرخ حامل‌های انرژی و قیمت سوخت بر اساس شیبی ملایم و مد نظر مردم را از دیگر نکات طرح شده در نشست کمیسیون تلفیق با حضور رئیس مجلس عنوان و تصریح کرد: همچنین موضوع ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی در داخل و محدودیت واردات جز در حالت اضطرار را یکی دیگر از موارد مطرح شده در نشست بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس توجه به حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل ریلی، توجه به طرح‌های عمرانی نیمه کاره و همچنین توجه ویژه به بخش بهداشت، درمان و سلامت را از دیگر موارد مطرح شده در نشست امروز کمیسیون تلفیق برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)