چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)


چرا آیشواریا رای جذاب و دوست داشتنی است؟ ستاره سرشناس و محبوب هندی آیشواریا رای که بعنوان زیباترین زن هندوستان از وی یاد می‌شود چهره ای جذاب و بسیار زیبا دارد. آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ جهان درسال 1994 است. او نه تنها از زیبایی ظاهری, بلکه از زیبایی باطنی نیز بهره برده است. زیبایی و توانایی هایش, وی را به دنیای بالیوود و...

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

چرا آیشواریا رای جذاب و دوست داشتنی است؟

ستاره سرشناس و محبوب هندی آیشواریا رای که بعنوان زیباترین زن هندوستان از وی یاد می‌شود چهره ای جذاب و بسیار زیبا دارد. آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ جهان درسال 1994 است. او نه تنها از زیبایی ظاهری, بلکه از زیبایی باطنی نیز بهره برده است. زیبایی و توانایی هایش, وی را به دنیای بالیوود و سپس هالیوود راه داد بطوری

که حال مبدل به یکی از چهره های محبوب جهان شده است. اما آیا میدانید که راز زیبایی او چیست؟ اگر دوست دارید با سبک زندگی او, از رژیم خوراکی گرفته تا مراقبت های پوستی آشنا شوید, با ما همراه باشید.

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)آیشواریا رای نه تنها مو های خوب و زیبا, بلکه پوست صاف و شفافی نیز دارد که همه ی آن نتیجه سبک زندگی سالم او می‌باشد. او از خوردن غذا های سرخ کردنی, هله هوله, مشروبات الکی و کشیدن سیگار خودداری می‌کند و بجای آن از موادی چون میوه و سبزیجات که سرشار از ویتامین, آنتی اکسیدان ها و موادمعدنی هستند, مصرف می‌کند.

او سعی میکند که غذاها را خودش در منزل اش درست کند و تا جای ممکن از خوردن غذا های بسته بندی شده و رفتن به رستوران ها دوری می‌کند.آب نیز یکیدیگر از موادی است که بدن و پوست وی را هیدراته و شاداب نگه می دارد. بنظر او این موارد مهم‌ترین دلایل جوانی و شادابی او می باشند. اما جدا از این ها, نکات دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به انها اشاره کرده ایم.

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

پوست صورت

آیشواریا رای از ماسک های گوناگونی برای پوست اش استفاده می‌کند. بعنوان مثال او آرد نخودچی, زردچوبه و شیر رابا هم مخلوط کرده و آنرا بعنوان لایه بردار به پوست صورت اش میزند. دوران هایی هم که وقت کافی برای درست کردن ماسک نداشته باشد, از ماست یا خیار, بعنوان مرطوب کننده پوست, استفاده می‌کند. او با شستن صورت اش بطور مرتب و استفاده از کرم های مرطوب کننده,

از ایجاد مشکلات پوستی پیشگیری می‌کند. در انتها او معتقد است که مواد طبیعی بهتر از کرم های شیمایی برای پوست پاسخ میدهند که مطمئنا با نگاهی به عکس های او شما هم به این نتیجه خواهید رسید.

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

آرایش

آیشواریا رای آرایش سبک و محو را بیشتر از آرایش غلیظ و چشمگیر, می پسندد. او طبق معمول از رنگ های صورتی, هلویی و قهوه ای برای لب ها و گونه هایش استفاده میکند و به نظرش آرایش طبیعی بسیار جذابتر از آرایش مصنوعی است.از برندهای آرایشی مورد علاقه او نیز می‌توان به برند MAC, Lakme, Revlon و Maybelline اشاره کرد.

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)رژیم خوراکی

از پوست شاداب آیشواریا میتوان به این نتیجه رسید که او رژیم خوراکی سالمی را دنبال میکند. او طبق معمول بجای غذا های سرخ کردنی از غذا های پخته مصرف میکند و غذا های پر چرب را از رژیم خوراکی خود حذف کرده است. بعنوان مثال برنج قهوه ای یکی از مواد خوراکی مورد علاقه اوست,

از این رو که فیبر بالایی دارد و نه تنها وی را تا مدت زیادی سیر نگه می دارد بلکه سبب سوختن چربی های بیشتری در بدن او میشود. او سعی می‌کند بجای سه وعده خوراکی سنگین, از چندین وعده خوراکی کوچکتر اما سبک تر مصرف کند.

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

تناسب اندام

جالب است بدانید که آیشواریا رای وقت زیادی برای ورزش و فعالیت بدنی اش نمی‌گذارد. در واقع تنها ورزش او پیاده روی های صبحگاهی و یوگا بود که چند وقتی است برای انجام انها هم وقت کافی ندارد. گویا تنها به لطف رژیم خوراکی اش است که او اندامی زیبا و متناسب دارد.

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

تناسب اندام آیشواریا رای،چشمان آیشواریا رای،بازیگر هندی آیشواریا رای

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

زیبای آیشواریا رای،بیوگرافی آیشواریا رای

چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

چرا آیشواریا رای جذاب و دوست داشتنی است ،چرا آیشواریا رای زیبا و جذاب است؟ (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند