راهپیمایی 13 دی ، مهر تایید دیگری بر بصیرت مردم استان ایلام


راهپیمایی 13 دی ، مهر تایید دیگری بر بصیرت مردم استان ایلام

ایلام - ایرنا - در پی اعتراضات و نا آرامی های اخیر در شهرها و مناطق مختلف کشور، ملت به میدان آمدند تا در روز 13 دی ماه نشان دهند که صف آنان از معترضین و اخلالگران امنیت داخلی جدا است و بار دیگر درک والای سیاسی و بصیرت و دشمن شناسی انان را اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز مردم ایلام قطره قطره به دریای مواج و خروشان حمایت از ولایت پیوستند تا دشمنان نظام بدانند تک تک این آحاد حامی نظام و رهبری اند.
حضور حماسی ملت و اتحاد و همدلی مردم بار دیگر شکل گرفت تا همه بدانند که این نظام و رهبری مشتاقان و علاقمندان زیادی دارد که به عشق رهبر در این هوای سرد زمستانی در خیابان ها حضور یافته اند تا دوباره با آرمان های والای نظام تجدید عهد کنند.
شور و شعور ملت در حماسه حضور آنان تجلی یافته و این همبستگی و دست های گره کرده امروز به دشمنان یادآور می شود که ما آماده و فدایی رهبر و انقلابیم.
صدای رسای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان تو اییم خامنه ای، جانم فدای رهبر و شعارهای نمادین و انقلابی دیگر و محکوم کردن همه معترضین به نظام و اخلال گران نظم عمومی در میدان 22 بهمن ایلام به گوش می رسد تا یادآور شود که این استان نیز با سایر مردم انقلابی کشور همصدا است و مخلان آرامش و امنیت کشور را محکوم می کند.
تجلی این حضور حماسی بار دیگر مایه یاس دشمنان نظام شد و به همه آنان یادآور شد که این نظام هنوز هم پشتوانه اش مردم اند و قلب های تپنده این ملت سرشار از عشق انقلاب و رهبر انقلاب است.
یکی از حاضران در راهپیمایی 13 دی ماه گفت: همه ما فدایی رهبریم و آرامش ، امنیت و حفظ استقلال این نظام را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کنیم.
مرتضی سرایی در گفت و گو به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعار ما امروز زنده باد ایران و انقلاب و رهبر انقلاب است تا دشمن بداند که نمی تواند با تحریک برخی عناصر خود فروخته موجب براندازی نظام شود.
وی تاکید کرد: همه این زنان و مردان که امروز در این راهپیمایی باشکوه حاضر شده اند و به میدان آمده اند حامی نظام و انقلاب اند، شاید گله مند بیکاری و مسائل اقتصادی باشند اما خواهان برهم زدن امنیت و ایجاد جنگ داخلی در کشور نیستند.
وی از همه کسانی که معترض و گله مند به وضعیت معیشتی و اشتغال و گرانی هستند، خواست اعتراضات خود را از طریق قانونی پیگیری کنند و دستاویزی برای دشمن نشوند.
یکی دیگر از شهروندان حاضر در این راهپیمایی گفت: من مادر شهید هستم و امروز با عکس فرزند شهیدم در این راهپیمایی حاضر شده ام تا هم هدف بلند شهدا را برای استقلال این کشور یادآور شوم و هم به رهبر بگوییم که ای بزرگ مرد من پیرزن آماده فدا کردن جانم در راه شما هستم.
حاجیه نورخاص قربانی اظهار کرد: ملت باید قدر این نظام و خون شهدا و آرامش و امنیتی که داریم، بدانند و به اخلال گران و دشمنان اجازه ندهند که این امنیت از بین برود.
وی ادامه داد: همه زنان و مردم حاضر در این راهپیمایی با رها کردن کار و زندگی خود آمده اند تا بار دیگر با آرمان های والای انقلاب و رهبر انقلاب پیمان ببندند.
یکی دیگر از شهروندان ایلامی گفت: در این چند روز نا آرامی همه مردم نگران وضعیت خود هستند، چراکه دوست ندارند آرامش و امنیت آنان دچار مشکل شود.
رضا جوادی اظهار کرد: همه دشمنان بدون شک بار دیگر از این حماسه حضور درس می گیرند و در می یابند که نمی توانند موجب برهم زدن امنیت نظام و ضربه زدن به آن شوند.
وی با تقدیر از این حضور پرشور و باشکوه ملت انقلابی گفت: این مردم متعهد به نظام و آرمان های انقلابند و اجازه نخواهند داد که کسی با بد عهدی به آن ضربه بزند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز در سیزدهم دی ماه هزاران زن و مرد، کارمند و بازاری، نظامی و اداری با حضور پر شور در راهپیمایی اقدامات اخیر اخلال گران نظم عمومی را محکوم کردند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس