پیشنهاد جدید بارسلونا برای کوتینیو از راه رسید؛‌ رقم انتقال می تواند به 160 میلیون یورو برسد!


پیشنهاد جدید بارسلونا برای کوتینیو از راه رسید؛‌ رقم انتقال می تواند به 160 میلیون یورو برسد!

فیلیپه کوتینیو می تواند سومین انتقال بزرگ تاریخ فوتبال...

طرفداری- ساعتی قبل، پیشنهاد جدیدی از سوی بارسلونا برای فیلیپه کوتینیو، به لیورپول ارائه شده است. دو باشگاه دوباره با هم در تماس هستند و این مکالمات از طرف مدیربرنامه کوتینیو رقم می خورد.

به گزارش پل جویس، پیشنهاد جدید بارسلونا برای ستاره برزیلی، می تواند تا ۱۶۰ میلیون یورو برای هافبک برزیلی و ۲۵ ساله هزینه داشته باشد. مبلغ انتقال ۱۱۹ میلیون یورو و ۴۱ میلیون یورو به صورت پاداش، آخرین پیشنهاد تیم اسپانیایی است(در مجموع ۱۴۲ میلیون پوند یا ۱۶۰ میلیون یورو). بند ۴۱ میلیون یورویی پاداش بر خلاف پیشنهاد قبلی، این بار کاملا منطقی به نظر می رسد و لیورپول می تواند امیدوار باشد اگر کوتینیو به همین روند ادامه دهد، تا ۱۶۰ میلیون یورو از این انتقال بهره برداری کند. در هر صورت کوتینیو با انتقال احتمالی ۱۱۹ میلیون یورویی، تبدیل به سومین بازیکن گران تاریخ فوتبال خواهد شد. بارسلونا در فصل تابستان هم با انتقال عثمان دمبله، رتبه چهارم را نصیب خود کرد.

لیورپول طی روزهای اخیر نهایت تلاشش را کرد تا کوتینیو را راضی کند در آنفیلد بماند اما به گفته جویس، مسئله پول نیست. کوتینیو شخصا و از نظر احساسی می خواهد همین ماه به نیوکمپ برود. او در این لحظات مطمئن است که در همین ماه به بارسلونا می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی