چای و بیسکوییت چه خواصی دارد


چای و بیسکوییت چه خواصی دارد چای و بیسکوییت شاید یکی از رایج ترین نوشیدنی و تنقلات یا میان وعده در اداره جات، محل کار یا خانه باشد . حال آیا این میان وعده پرطرفدار و نسبتا خوشمزه خواصی هم دارد ؟ برای لذت بردن بیشتر از علم و آگاه شدن در ادامه همین بخش با نازوب همراه باشید. به افراد بی اشتها توصیه...

چای و بیسکوییت چه خواصی دارد

چای و بیسکوییت شاید یکی از رایج ترین نوشیدنی و تنقلات یا میان وعده در اداره جات، محل کار یا خانه باشد .

حال آیا این میان وعده پرطرفدار و نسبتا خوشمزه خواصی هم دارد ؟ برای لذت بردن بیشتر از علم و آگاه شدن در ادامه همین بخش با نازوب همراه باشید.

چای و بیسکوییت چه خواصی دارد

به افراد بی اشتها توصیه می‌شود به جای مصرف چای و بیسکویت یا کیک در صبحانه حداقل از یک لیوان شیر با چند عدد خرما یا چند عدد خرما با گردو استفاده کنند.»

دکتر انصاری، متخصص تغذیه در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه خوزستان اظهار داشت:

« مصرف کیک با چای شیرین یا بیسکویت با چای و قهوه شیرین گرچه ممکن است تا اندازه‌ای احساس گرسنگی را فروکش کند و قند خون را برای ساعاتی افزایش دهد اما به دلیل اینکه بدن را وادار به سنتز انسولین می‌کند و انسولین هم منجر به استفاده بدن از قند خون می‌شود، قند خون را به سرعت پایین می‌آورد.»

وی افزود: « 2 تا 3 ساعت پس از مصرف این مواد فرد احساس خستگی، گرسنگی و بی‌حوصله‌گی می‌کند که مجددا مصرف کیک یا بیسکویت با چای تکرار می‌شود، همین امر در دراز مدت منجر به انسولین زدگی می‌شود و فرد مستعد دیابت، چربی خون بالا و چاقی می‌شود.»

این متخصص تغذیه متذکر شد: « خوردن قندهای ساده نظیر کیک و بیسکویت و چای در صبحانه برای افرادیکه اشتها به خوردن صبحانه ندارند توصیه نمی‌شود و بهتر است بجای آن از چند عدد خرما با گردو یا یک لیون شیر با خرما استفاده شود.»

برترین مطالب مرتبط

معرفی بهترین ظروف برای تهیه چای

معرفی انواع قهوه های مصرفی در دنیا

دستورتهیه صحیح قهوه ترک (تصاویر)

بهترین روش دم کردن چایی

معرفی و تشخیص بهترین قهوه ها

طرز تهیه دسر بیسکوئیت


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر