افاضلی: مطمئن باشید نفت سقوط نمی‌کند/ هیچ تیمی به اندازه ما پرسپولیس را نمی‌شناسد


افاضلی: مطمئن باشید نفت سقوط نمی‌کند/ هیچ تیمی به اندازه ما پرسپولیس را نمی‌شناسد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که تیمش در لیگ برتر خواهد ماند.

هومن افاضلی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار سختی بود. پرسپولیس تیم بزرگی است. آنها از لحاظ هجومی فوق العاده هستند.

به گزارش نامه نیوز، وی افزود: پرسپولیس از لحاظ فشار به حریف با کارهای هجومی یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا است آنها یکی از بهترین مربیان را در اختیار دارند.

سرمربی نفت تصریح کرد: سعی کردیم تیم را در این دو سه روز جمع کنیم و تغییرات خوبی در شکل بازی به وجود آوریم باید بازیکنان تیم را تحسین کنم آنها فوق‌العاده کار کردند. ضریب اشتباهات‌مان پایین بود تیمی هستیم که با یک ایده جدید کارمان را دنبال می‌کنیم و چهار پنج روز هست که کنار هم هستیم این یک امتیاز برای‌مان امتیاز بزرگ بود و امیدواریم در آینده بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

افاضلی در پاسخ به این سؤال آیا نفت با این دفاع چند لایه می‌تواند در لیگ برتر بماند، تصریح کرد: شما چه فکر می‌کنید آیا ما می‌مانیم یا نه؟ مطمئن باشید نفت می‌ماند.

وی در پاسخ به این سؤال که در ادامه چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: باید بگویم هیچ تیمی به اندازه ما پرسپولیس را نمی‌شناسد ارتباط بسیار نزدیکی با برانکو دارم و خیلی از بازیکنانی که در پرسپولیس هستند قبلاً با ما کار کردند شاید فقط دو سه بازیکن با من کار نکرده باشند.

سرمربی نفت تهران افزود: شناخت خوبی از آنها داشتم. برای پرسپولیس کار سخت‌تر بود. چرا که این اولین بازی من به عنوان مربی در لیگ بود و آنها ذهنیت خاصی از من نداشتند و نمی‌توانستند بازی‌خوانی من را از قبل انجام دهند بازیکنان ما بسیار با شهامت بازی کردند و به آنها آفرین می‌گویم. روزهای خوبی در آینده در پیش خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر