برنی اکلستون: فرمول یک نمی تواند بدون فراری زنده بماند


فرمول یک ایران – برنی اکلستون می گوید اگر فراری به تهدیدات خود درباره ی رفتن از فرمول یک عمل کند، این ورزش صدمه خواهد دید. فراری، همراه با مرسدس و رنو، با دیدگاهای پیشنهاد شده برای آینده فرمول یک از سال 2021 و فراتر از آن، خوشحال نیستند و ادعا می کنند که باید این ورزش را به طور کامل ترک کنند. مدیر سابق فرمول یک احساس می کند که...

فرمول یک ایران – برنی اکلستون می گوید اگر فراری به تهدیدات خود درباره ی رفتن از فرمول یک عمل کند، این ورزش صدمه خواهد دید.

فراری، همراه با مرسدس و رنو، با دیدگاهای پیشنهاد شده برای آینده فرمول یک از سال 2021 و فراتر از آن، خوشحال نیستند و ادعا می کنند که باید این ورزش را به طور کامل ترک کنند.

مدیر سابق فرمول یک احساس می کند که سرجیو مارکیونه این تهدیدات را دنبال خواهد کرد زیرا مدیر فراری فقط به فرصت های تجاری توجه می کند:

سرجیو می تواند بدون فرمول یک زندگی کند. او فقط به بیزینس علاقه دارد، اگر مارکیونه چیزی را که می بیند، دوست نداشته باشد، آن را متوقف خواهد کرد.

من می ترسم که فراری بتواند بدون فرمول یک به حیات خود ادامه دهد و نه برعکس.

دوئل فراری علیه مرسدس طرفداران را جذب کرده است. [در گذشته] من از مجری های گرندپری ها عذرخواهی کردم، زیرا آن ها برای شکل قدیمی فرمول یک پول پرداخت می کردند و تنها چیزی که می دیدند پیروزی مرسدس بود. اکنون دوباره آن ها برای پول ارزش قائل هستند.

فراری به اندازه کافی باهوش بود تا تیم های دیگر را ببیند و افراد خوبی را در راس کار قرار دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر