عکس ؛ کوتینیو در راه بارسلونا


همه شواهد و قرائن حاکی از انتقال فیلیپ کوتینیو ، ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا طی ساعات آتی است. نشریه دیلی میل تصاویری از سفر او به شهر بارسلون منتشر کرده است. در روزهای اخیر شایعات در مورد آینده کوتینیو و احتمال انتقال 160 میلیون یورویی این ستاره خلاق و 26 ساله شنیده شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی شاهد مراسم معارفه...

انتظار ها به سر رسید ؛ فیلیپ کوتینیو در راه بارسلونا!

عکس ؛ کوتینیو در راه بارسلونا

نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۲۲:۲۲
عکس ؛ کوتینیو در راه بارسلونا

همه شواهد و قرائن حاکی از انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا طی ساعات آتی است. نشریه دیلی میل تصاویری از سفر او به شهر بارسلون منتشر کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همه شواهد و قرائن حاکی از انتقال فیلیپ کوتینیو ، ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا طی ساعات آتی است. نشریه دیلی میل تصاویری از سفر او به شهر بارسلون منتشر کرده است.
در روزهای اخیر شایعات در مورد آینده کوتینیو و احتمال انتقال ۱۶۰ میلیون یورویی این ستاره خلاق و ۲۶ ساله شنیده شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی شاهد مراسم معارفه او در نوکمپ خواهیم بود. نشریه دیلی میل ادعا کرد توافقات میان دو باشگاه انجام شده و کوتینیو امشب با پروازی به سمت بارسلونا خواهد رفت تا قراردادش را به امضا برساند.

بعد از دیدار دیشب لیورپول برابر اورتون، بازیکنان لیورپول برای تعطیلات سال جدید از سوی باشگاه راهی دوبی شدند که در این سفر خبری از فیلیپ کوتینیو نبود و نشریه مارکا دلیل این غیبت را انتقال او به بارسلونا می داند. کوتینیو در ۲ دیدار قبلی مرسی سایدی ها برابر اورتون و برنلی غایب بود که البته کلوپ دلیل آن را مصدومیت عنوان کرد.

کلوپ بعد از دیدار دیشب برابر اورتون اعلام کرد که می داند بیشتر اصحاب رسانه برای گرفتن خبری از انتقال کوتینیو با او مصاحبه می کنند اما این بازیکن در حال آماده شدن برای دیدار بعدی لیورپول برابر منچسترسیتی است.

اما نشریه دیل با انتشار این تصاویر ادعا کرد فیلیپ کوتینیو در حال سفر به اسپانیا برای امضای قرارداد با این تیم است.

عکس ؛ کوتینیو در راه بارسلونا

عکس ؛ کوتینیو در راه بارسلونا

عکس ؛ کوتینیو در راه بارسلونا

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال اسپانیا , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان , گالری عکس
برچسب ها : بارسلونا, تیم ملی برزیل, لالیگا اسپانیا, لیگ جزیره انگلیس, لیورپول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟