ونگر : برایان کلاف برای من مانند یک اسطوره بود !


در حالی آرسنال آماده جدال جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست می شود که آرسن ونگر از نشستن روی نیمکت سیتی گراند محروم شده است. اما این ها سبب نمی شود که مرد فرانسوی، از نقش سرمربی سابق و بزرگ فارست، برایان کلاف پیش از بازی با این تیم یاد نکند. کلاف پس از 18 سال مربیگری در فارست، در سال 1993 بازنشست شد. پس از بازی آخر که به سقوط فارست انجامید، آرسن...

ونگر : حالا همه بازیکنان بزرگ جهان در تیم های معدودی جمع شده اند

ونگر : برایان کلاف برای من مانند یک اسطوره بود !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۹
ونگر : برایان کلاف برای من مانند یک اسطوره بود !

در حالی آرسنال آماده جدال جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست می شود که آرسن ونگر از نشستن روی نیمکت سیتی گراند محروم شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی آرسنال آماده جدال جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست می شود که آرسن ونگر از نشستن روی نیمکت سیتی گراند محروم شده است. اما این ها سبب نمی شود که مرد فرانسوی، از نقش سرمربی سابق و بزرگ فارست، برایان کلاف پیش از بازی با این تیم یاد نکند. کلاف پس از ۱۸ سال مربیگری در فارست، در سال ۱۹۹۳ بازنشست شد. پس از بازی آخر که به سقوط فارست انجامید، آرسن ونگر جوان که آن زمان مربی موناکو بود، با اسطوره خود دیدار کرده بود.

به گزارش اسکای اسپورتس، ونگر گفت:

پس از آن بازی یکدیگر را دیدیم اما زیاد صحبت نکردیم. خسته بود. ضعیف به نظر می آمد و می شد دید که دیگر همه توان خود را ندارد اما احترام بسیاری برایش قائل بودم. وقتی جوان بودم، تحت تاثیر مربیان بزرگ قرار داشتم و برایان کلاف برای من کسی از سیاره دیگر بود. در دوره حاضر همه چیز آماده است، اما برای مقایسه باید به اطلاعاتی که در آن زمان به دست می آوردند نگاه بیندازید. عادت داشتم که شب ها با ماشینم رانندگی کنم و کار مربیان را در تمرینات ببینم و صبح روز بعد در خانه باشم. دوره متفاوتی داریم. حالا در اینترنت می توانید شیوه تمرینات همه تیم ها را پیدا کنید. آن زمان باید برای اطلاع از این موضوع می جنگیدید. احساس می کنم که دلیل دستاوردهای کلاف، شخصیت او بود. او شخصی متفاوت در تاریخ فوتبال انگلستان بود. شخصیت اوست که چنین اثری در تاریخ فوتبال گذاشته است. پس او را به عنوان یکی از بزرگترین های تاریخ، بین سه یا چهار مربی بزرگ فوتبال انگلستان به یاد خواهیم آورد. آیا ناتینگهام فارست این روزها می تواند برنده لیگ قهرمانان شود؟ استون ویلا می تواند؟ آن روزها گذشته است. تاریخ چنین باشگاه هایی با شخصیت بزرگشان، نشان می دهد که فوتبال تغییر کرده است. حالا همه بازیکنان بزرگ جهان در تیم های معدودی جمع شده اند و کسب قهرمانی برای سایر باشگاه دشوار است. نمی گویم اوضاع بدتر شده، تنها می گویم متفاوت شده است. زمانی بود که می توانستید به باشگاهی کوچک مانند ناتینگهام بروید و آن را به موفقیت برسانید اما این اتفاق دیگر رخ نمی دهد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : آرسنال, سرمربی آرسنال, کلاف, ناتینگهام فارست, ونگر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری