نشست‌های تخصصی داوران مسابقات قرآنی باعث کاهش اعمال سلیقه داوران می‌شود


نشست‌های تخصصی داوران مسابقات قرآنی باعث کاهش اعمال سلیقه داوران می‌شود

خبرگزاری شبستان:حسینی بر ضرورت هماهنگی داوران مسابقات قرآنی تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی اعمال سلیقه داوران مسابقات قرآنی را به حداقل می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه،‌ نشست تخصصی وهم اندیشی داوران مسابقات قرآن کریم صبح امروز ا حضور بیش از 30 نفر از داوران قرآنی و کارشناسان در سازمان اوقاف آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حسینی؛ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف درباره برگزاری این نشست اظهار کرد: یکی از اقدامات ضروری در ساماندهی داوران مسابقات قرآنی، هماهنگی داوران در مباحث داوری است.

وی با اشاره به اینکه اعمال سلیقه داوران در مسابقات قرآنی، همیشه اعتراض شرکت کنندگان را به‌همراه داشته است، تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی اعمال سلیقه داوران مسابقات قرآنی را به حداقل می‌رساند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان اینکه این نشست با همکاری کمیته فنی مسابقات قرآنی برگزار می‌شود، گفت: در این نشست به بررسی اختلاف میان داوران پرداخته می‌شود تا هر اختلافی که از برداشت آیین‌نامه به‌دست می‌آید با اتحاد رویه برطرف شود.

بر اساس این گزارش نشست‌های تخصصی داوران قرآنی در قالب کارگاه هم‌افزایی و یکسان‌سازی شیوه‌های داوری در حُسن حفظ، تجوید، وقف و ابتدا و صوت و لحن از امروز به مدت 2 روز در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار می‌شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همان داند