عکسی جدید از دختر و پسر حمید شب خیز


حمید شب خیز در تاریخ  3 اسفند سال 1330 در رشت به دنیا آمد. گفته می شود  وی در جریان مجادله ای از یک فرد مذهبی سیلی خورد و به همین خاطر تصمیم خود را برای مهاجرت به آمریکا گرفت. در سال 60 همراه همسر و دخترش به آمریکا رفت و امید در آمریکا به دنیا آمد. حال پانته آ پزشک داروساز و امید در عرصه سینمای هالیوود فعالیت می کند.

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

حمید شب خیز و همسرش دارای دو فرزند به نام پانته آ و امید هستند. آنها در سال ۱۳۶۰ در حالی که پانته آ فقط یک سال و نیمش بود، به آمریکا مهاجرت کردند و در سانفرانسیسکو اقامت گزیدند، بعد از مدت کوتاهی دومین فرزند آنها به نام امید متولد شد.

حمید شب خیز در تاریخ ۳ اسفند سال ۱۳۳۰ در رشت به دنیا آمد. گفته می شود وی در جریان مجادله ای از یک فرد مذهبی سیلی خورد و به همین خاطر تصمیم خود را برای مهاجرت به آمریکا گرفت. در سال ۶۰ همراه همسر و دخترش به آمریکا رفت و امید در آمریکا به دنیا آمد. حال پانته آ پزشک داروساز و امید در عرصه سینمای هالیوود فعالیت می کند.

عکسی از امید و پانته آ و مادرشان را در زیر مشاهده می کنید.

عکسی جدید از دختر و پسر حمید شب خیز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...