کسب مجوز قطعی مرکز تحقیقات علوم دارویی در کرمانشاه


کسب مجوز قطعی مرکز تحقیقات علوم دارویی در کرمانشاه

کرمانشاه- مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده داروسازی کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

ب‍ه گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر و معارفه رئیس دانشکده داروسازی با حضور رئیس دانشگاه و معاونین آموزشی ، غذا و دارو و تحقیقات و فناوری در جمع اعضای هیات علمی این دانشکده امروز برگزار شد.

در این نشست از زحمات مهدی مجرب تقدیر و یلدا شکوهی نیا به عنوان رئیس دانشکده معرفی شد.

مهدی مجرب در این مراسم اظهار داشت: جذب ۱۲ عضو هیات علمی، افزایش گروه های آموزشی در دانشکده ، اجرای الزامات طرح راد، ارتقا کمی و کیفی کارآموزی ارائه شده به دانشجویان در داروخانه های دانشکده و بیمارستان ها و اخد و راه اندازی دو رشته کارشناسی ارشد نانو فناوری پزشکی و دکترای تخصصی زیست مواد دارویی از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش است.

وی گفت: در یک سال اخیز پذیرش و تحصیل دانشجویان بین الملل نیز به فعالیت های آموزشی دانشکده افزوده شده است، همچنین راه اندازی آزمایشگاه های جدید، کسب مجوز قطعی مرکز تحقیقات علوم دارویی به همت اعضای هیات علمی و تدوین و فعالیت نظام مند اساسنامه اداره مجله دانشکده از جمله دیگر اقدامات انجام شده در حوزه پژوهش این دانشکده است.

یلدا شکوهی نیا نیز در این جلسه اظهار داشت: باید به آسیب های موجود در فضای دانشجویی توجه کنیم و با هم اندیشی و کمک خود دانشجویان و کارشناسان در جهت حل معضلاتی که امکان بروز آنها وجود دارد گام برداریم

وی افزود: با توجه به مدت طولانی حضور دانشجویان رشته داروسازی در دانشکده به نسبت دیگر رشته ها توسعه فضای فیزیکی از جمله موارد حائز اهمیت در این دانشکده است، کار دانشجویی در آموزش و سرنوشت دانشجویان نقش مثبت و بسزایی دارد و باید از دانشجویان در اداره امور کمک بگیریم.

نجفی معاون تحقیقات و فناوری در این مراسم اظهار داشت: در زمان فعالیت دکتر مجرب شاهد بیشترین آمار جذب اعضای هیات علمی و راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشکده بودیم.

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت:️ توسعه فضای فیزیکی ، زیر ساخت ها ، تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی از جمله مواردی است که در این دانشکده باید مورد توجه قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید