پیشکسوت استقلال: پرسپولیس مدعی شماره یک قهرمانی است


پیشکسوت استقلال: پرسپولیس مدعی شماره یک قهرمانی است

طالب نسب گفت: پرسپولیس در این فصل هم مثل فصل گذشته مدعی شماره یک قهرمانی است. در این که پرسپولیس تیم خیلی خوبی است شکی نیست اما این خوب بودن پرسپولیس را اضافه کنید به ضعیف شدن لیگ.

به گزارش افکارنیوز،

اصغر طالب نسب در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: انتظار بیشتری از این بازی داشتم و فکر می‌کردم بازی با کیفیت تری را از هر دو تیم مشاهده کنم. در یک جمله کوتاه می‌توانم بگویم این بازی چنگی به دل نزد و هر دو تیم محتاط بودند و بیشتر به این فکر می‌کردند که شکست نخورند.

هافبک پیشین استقلال بیان داشت: این تیم نسبت به ابتدای فصل ثبات بهتری پیدا کرده و شرایطش فرق کرده. اما هنوز هم به حدی نرسیده که بتوان آن را یک تیم مدعی برای قهرمانی دانست. واقعیت این است که شانس زیادی برای قهرمانی این تیم در لیگ نمی‌توان قائل شد. بر خلاف جام حذفی که باید آبی پوشان را شانس نخست قهرمانی دانست.

وی افزود: پرسپولیس در این فصل هم مثل فصل گذشته مدعی شماره یک قهرمانی است. در این که پرسپولیس تیم خیلی خوبی است شکی نیست اما این خوب بودن پرسپولیس را اضافه کنید به ضعیف شدن لیگ. پرسپولیس در دو فصلی خیلی خوب شده که همه تیم های مدعی مثل استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور از شرایط ایده آل فاصله دارند و یک خلاء رقابتی در کورس قهرمانی احساس می‌شود و پرسپولیس خودش با خودش مسابقه می‌دهد. واقعیت این است که پرسپولیس شاید ۱۰ درصد نسبت به خودش رشد کرده اما سایر مدعیان عقب گرد کردند و این باعث شده تا فاصله زیادی بین این تیم با سایر تیم‌ها بیفتد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: غیبت چشمی و جباروف در این بازی کاملا محسوس بود. به خصوص جباروف که نبودش باعث شد خط هافبک آبی‌ها آن خلاقیت لازم را نداشته باشد. در این بازی فرق بین بود و نبود جباروف کاملا به چشم آمد.

طالب نسب تصریح کرد: به اعتقاد من اگر شفر از ابتدای فصل سرمربی استقلال بود این تیم الان مدعی قهرمانی بود و فاصله پرسپولیس با تیم‌های تعقیب کننده‌اش اینقدر زیاد نبود و آنها نمی‌توانستند اینطور در فوتبال ایران یکه تازی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...