یک وینگر تازه وارد نزدیک به آقای گلی/ صبا و راه آهن در مسیر سقوط


یک وینگر تازه وارد نزدیک به آقای گلی/ صبا و راه آهن در مسیر سقوط

چرخ نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال به حرکت در آمد و در هفته نوزدهم همه مدعیان صعود به جز نساجی از پیروزی مقابل حریفان عاجز ماندند.

به گزارش پارس نیوز،

لیگ دسته اول تعطیلات نیم فصل خود را سپری کرد و در اولین هفته از نیم فصل دوم این مسابقات 18 تیم در 9 دیدار به مصاف هم رفتند که 4 دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید. از این تعداد مساوی 3 بازی با نتیجه بدون گل به تمام شد. 5 دیدار هم با برد و باخت همراه بود. ماشین سازی و آلومینیوم اراک تیم‌هایی بودند که در خانه حریف موفق به پیروزی شدند و در 3 دیدار دیگر که با برد و باخت همراه بود این تیم های میزبان بودند که موفق شدند حریفان شان را مغلوب نمایند.

از جالب ترین نکات مربوط به این مسابقات، حضور یک وینگر در صدر جدول بهترین گلزنان این مسابقات است. فرشید پاداش وینگر تیم تازه وارد به لیگ دسته اول روز گذشته دبل کرد تا تعداد گل هایش در این فصل را به عدد 12 برساند. 12 گل در 19 هفته باعث شد تا این بازیکن که اصلا مهاجم نوک نیست با اختلاف در صدر جدول گgزنان برتر این مسابقات قرار گرفته و بیشترین شانس را برای آقای گلی داشته باشد.

منصور تنهایی مهاجم تیم آلومینیوم اراک و فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر تنها بازیکنانی بودند که دبل کردند تا بهترین گلزنان هفته نوزدهم باشند و به جز این دو هیچ بازیکن دیگری در یک بازی بیشتر از یک گل نزد.

بهترین نتیجه را در این هفته بی‌تردید تیم آلومینیوم اراک گرفت که موفق شد میزبانش صبای قم را با شکست سنگین 4 بر یک مواجه نماید تا صبا هم ضعیف ترین تیم هفته باشد. بعد از آن شهرداری ماهشهر با پیروزی 3 بر یک مقابل راه آهن دومین نتیجه خوب هفته نوزدهم را گرفت.

در بین تیم‌های حاضر در کورس بالای جدول تنها نساجی بود که بر حریف خود غلبه کرد و سایر تیم‌های بالای جدول از کسب پیروزی باز ماندند. نفت مسجد سلیمان، برق جدید شیراز، اکسین البرز و بادران کارشان را با مساوی تمام کردند و خونه به خونه تنها تیم بالای جدولی بود که این هفته را با شکست به پایان رساند.

پر گل ترین بازی هفته دیدار بین تیم های آلومینیوم و صبای قم بود. در این دیدار 5 گل به ثمر رسید که سهم آلومینیوم 4 و سهم صبا یک گل بود. در دیدار تیم های اکسین مقابل گل گهر و راه آهن مقابل شهرداری ماهشهر نیز 4 گل رد و بدل شد.

دو تیم صبا و راه آهن که سال ها در لیگ برتر بودند و درلیگ‌های پانزدهم و شانزدهم به دسته اول سقوط کردند و از تیم‌های سابقه دار در لیگ یک به حساب می‌آیند، شرایط اسفباری دارند و با سرعت به سوی سقوط به لیگ دسته دوم پیش می‌روند. به نظر می‌رسد این دو تیم همان را هی را می‌روند که قبل از آنها تیم استقلال اهواز رفت و هم اکنون هم در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی