رونمایی کتاب «شقایق‌های تاول‌زده» در بروجرد


رونمایی کتاب «شقایق‌های تاول‌زده» در بروجرد

گروه فرهنگی: کتاب «شقایق‌های تاول‌زده» پژوهش و نگارش زهرا حسینی ، شاعر و نویسنده بروجردی امروز ، 18 دی در بروجرد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، امروز دوشنبه، ١٧ دی طی مراسمی که در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد برگزار شد، از کتاب «شقایق‌های تاول‌زده» پژوهش و نگارش زهرا حسینی،شاعر و نویسنده بروجردی با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان در رونمایی شد.
کتاب مذکور توسط انتشارات مهرگان مبین تهران و در ٨٠ صفحه، منتشر و به تازگی روانه بازار گردیده است.
شقایق‎های تاول‌زده با زبانی ساده، روان و بی‌آلایش روایتی است از زندگی ٣٦ شهید هشت سال دفاع مقدس شهر اشترینان که توسط زهرا حسینی پژوهش، تحقیق و برای اولین‌بار به نگارش در آمده است.
نویسنده در بخشی از کتاب نوشته است: ره به خطا پیموده‌ایم اگر بخواهیم آنان را سهراب و آرش و رستم و رامبو و هرکول جلوه دهیم؛ نه، شهیدان ما مردان افسانه‌ها نیستند و واقعیت این است که آنان همانند ما افرادی کاملاً عادی بوده‌اند و در هیچ موردی بر ما فزونی نداشته‌اند، الا معرفت درونی؛ چه محمدرحیم میرزایی و چه خلبان عبدالرضا کوپال، همه و همه از صراطی مشترک به مقصد شهادت رسیده‌اند.
زهرا حسینی، شاعر و نویسنده بروجردی ساکن شهر اشترینانبانویی فعال، متعهد و بسیار کوشا در امور فرهنگی است که سال‌ها در شهر اشترینان در حوزه فرهنگ مشغول فعالیت است.
وی مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی و قرآنی خیریه «یاس کبود» این شهر است که ضمن آموزش رشته‌های مختلف قرآنی و عترت، هنری و فرهنگی اولین نشریه اشترینان را در این مؤسسه با عنوان «بهار» منتشر کرده است.
وی تاکنون کتاب‌های «خاتون» داستان هشت سال دفاع مقدس را در سال ١٣٧٤، «ناسپاس عشق» سال ١٣٨١، «این حال من بی توست» سال ١٣٨٤، «به یاد گل‌های داوودی» سال ١٣٧٢، «و صدای تو در آن خاطره‌ها می‌پیچد» سال ١٣٨٨ را به چاپ رسانده و کتاب «شقایق‌های تاول‌زده» ششمین کتاب اوست که به تازگی منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول