18 کارگاه صنایع دستی در شهرستان بویراحمد ایجاد شد


18 کارگاه صنایع دستی در شهرستان بویراحمد ایجاد شد

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون در نقاط مختلف این شهرستان 18 کارگاه تولید صنایع دستی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش فانوس، محمد حسین‌زاده در نشست با مدیر امور شعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به طور حتم در صورت حمایت‌ بانک‌های عامل با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در بخش صنایع دستی و گردشگری شاهد توسعه بیش از پیش استان هستیم.

وی با بیان اینکه ایجاد سرمایه گذاری‌های بزرگ با حمایت بانک‌های عامل از جمله انصار در دستور کار است، عنوان کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون در نقاط مختلف شهرستان بویراحمد 18 کارگاه تولید صنایع دستی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

حسین‌زاده ایجاد اشتغال را یکی از اولویت‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: به طور حتم این هدف بدون حمایت همه جانبه بانک‌هاتی عامل محقق نمی‌شود.

مدیر شعب امور بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بانک انصار به‌دنبال ترویج بانکداری اسلامی در استان بوده و تنها بانکی است که نماینده ولی‌فقیه در امور شعب آن مستقر و بر امورات بانکداری اسلامی نظارت مستقیم دارد.

مهدی رئوفی با تاکید بر اینکه این بانک برای خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارد، ادامه داد: سال گذشته 500 میلیون تومان تسهیلات صنایع دستی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

وی تاکید کرد: توسعه گردشگری به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور سرمایه گذار به جایی نمی‌رسد که بانک انصار در زمینه حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو