عکس ؛ مدافع مورد علاقه برانکو در ذخیره‌های پرسپولیس


خلیل زاده که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست، بیش از همه مدافعان مورد اطمینان برانکو ایوانکوویچ بوده و تنها در بازی با پدیده سرخ ها را همراهی نکرده و دومین بازی که او در ترکیب پرسپولیس نخواهد بود، بازی بعدی با سیاه جامگان است. او در مقابل نفت و به دلیل درگیری با بازیکنان حریف، کارت زرد گرفت و از همراهی تیمش محروم شد‌. البته او شدیداً به...

خلیل زاده در تیم ذخیره‌های پرسپولیس

عکس ؛ مدافع مورد علاقه برانکو در ذخیره‌های پرسپولیس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۰
عکس ؛ مدافع مورد علاقه برانکو در ذخیره‌های پرسپولیس

مدافع مورد علاقه برانکو در بازی با سیاه جامگان حضور نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خلیل زاده که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست، بیش از همه مدافعان مورد اطمینان برانکو ایوانکوویچ بوده و تنها در بازی با پدیده سرخ ها را همراهی نکرده و دومین بازی که او در ترکیب پرسپولیس نخواهد بود، بازی بعدی با سیاه جامگان است.

او در مقابل نفت و به دلیل درگیری با بازیکنان حریف، کارت زرد گرفت و از همراهی تیمش محروم شد‌. البته او شدیداً به این تصمیم معترض بود و حتی پس از بازی درخواست بخشش نیز کرد!

بازی روی زمین و استفاده از پاس کوتاه، ویژگی مورد علاقه برانکو در مدافعان است و به همین دلیل مدافعانی چون ماریچ و خلیل زاده مورد اطمینان برانکو قرار می‌گیرند. سرمربی کروات سرخ ها به بازیسازی از دفاع اعتقاد شدیدی دارد و امثال خلیل زاده او را در رسیدن به هدفش یاری میکنند. البته شجاع در بازی روی زمین نقص هایی هم دارد و بعضاً اشتباهات فردی این بازیکن به ایجاد موقعی برای تیم های حریف تبدیل می‌شود.

حال در شرایطی که پرسپولیس شجاع را در اختیار ندارد، احتمالا انصاری و سیدجلال زوج خط دفاع قرمزها را تشکیل خواهند داد و به همین دلیل، شجاع در تمرینات به عنوان بازیکن ذخیره در مقابل تیم اصلی بازی می‌کند.

عکس ؛ مدافع مورد علاقه برانکو در ذخیره‌های پرسپولیس

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : برانکو ایوانکوویچ, تیم فوتبال پرسپولیس, جلال حسینی, سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس, سیاه جامگان, شجاع خلیل زاده, محمد انصاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل