مادر خشمگین دختر سه ساله را از موهایش آویزان کرد + فیلم


مادر خشمگین دختر سه ساله را از موهایش آویزان کرد + فیلم

مادر 33 ساله آرژانتینی، دختربچه سه ساله‌اش را به خاطر گم کردن تبلتش، وحشیانه به باد کتک گرفت.

مادر خشمگین دختر سه ساله را از موهایش آویزان کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از شهرهای آرژانتین، مادری دختر 3 ساله‌اش را مورد ضرب و شتم قرار داد.

اخیرا ویدئویی از خشم مادری عصبانی در فضای مجازی منتشر شده است که دختر سه‌ساله‌اش را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. این دختربچه تبلتش را گم کرده بود و هرچه تلاش می‌کرد محل آن را به خاطر نمی‌آورد. مادرش که از این موضوع عصبانی شده و در مقابل سوالات مکررش در مورد محل تبلت، بی پاسخ مانده بود، نتوانست خشم خود را کنترل کند و دخترش را وحشیانه به باد کتک گرفت.

مادر بیرحم موهای دخترش را چنگ زده و او را در هوا معلق نگه داشت و به دفعات او را زمین کوبید. این ویدئو توسط مادربزرگ دختربچه ضبط و در فضای مجازی منتشر شد. کاربران با مشاهده این صحنه به صفحه فیسبوک این زن هجوم آوردند و او را به شدت محکوم کردند.

پلیس نیز وارد صحنه شد و این مادر 33 ساله را دستگیر و بچه‌هایش را به سازمان حمایت از کودکان سپرد.

وکیل این پرونده به شدت این اقدام وحشیانه را محکوم کرد و گفت این زن شایستگی عنوان مادر را ندارد و باید مجازات شود. قاضی نیز هنوز حکمی در این باره صادر نکرده است. اما گفته می‌شود کمترین مجازات برای این مادر خشن زندان است.

کد ویدیو
انتهای پیام/

اقدام وحشیانه مادر برای گم شدن تبلت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است