طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ با طعم دلپذیر و متفاوت


سالادها از پیش غذاهای خوشمزه هستند که سالاد فصل، سالاد فرانسوی، سالاد ماکارونی و… را شامل می شوند. زمانی تصور می شد که سالادها شامل صیفی جات و سبزی جات می شوند. سالادها به هیچ نوع گروهی محدود نمی شوند. گروه وسیعی از غلات، گوشت و حبوبات را شامل می شوند. این سالادها دستورالعمل ساده ای برای تهیه دارند. در طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ همراه ما...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

سالاد الویه از غذاهای سرد محسوب می شود و جزء سالادهای روسی است. این نوع غذا گاهی به همراه نان ساندویچی سرو می شود و گاهی نیز در کنار غذای اصلی قرار می گیرد. در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ را به شما عزیزان آموزش دهیم.

سالادها از پیش غذاهای خوشمزه هستند که سالاد فصل، سالاد فرانسوی، سالاد ماکارونی و… را شامل می شوند. زمانی تصور می شد که سالادها شامل صیفی جات و سبزی جات می شوند. سالادها به هیچ نوع گروهی محدود نمی شوند. گروه وسیعی از غلات، گوشت و حبوبات را شامل می شوند. این سالادها دستورالعمل ساده ای برای تهیه دارند. در طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ همراه ما باشید.

سالاد الویه از غذاهایی است که به صورت سرد سرو می شود. این دستور تهیه برای افرادی که به دنبال یک غذای گیاهی هستند بسیار مناسب است. چون به جای گوشت مرغ می توانند از ذرت استفاده کنند. سالاد الویه گاهی در کنار غذا سرو می شود و جزء غذای اصلی محسوب نمی شود. البته مدل ساندویچی این غذا طبیعتا یک نوع غذای اصلی است. به علت وجود خیار شور طعم خوشمزه ای دارد. وجود خیارشور در آن تا حد زیادی اشتهاآور است.

مواد لازم

ذرت: ۲۰۰ گرم سیب زمینی: ۳ عدد سس مایونز: به میزان لازم تخم مرغ: ۵ تا ۶ عدد خیار شور: ۳۰۰ گرم

طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ

در ابتدا تخم مرغ و سیب زمینی ها را شسته و اجازه دهید آب پز شود. اگر سیب زمینی ها را به صورت سالم در قابلمه گذاشته باشید، تخم مرغ ها زودتر می پزند. در غیر این صورت هر دو با هم می پزند.



طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ با طعم دلپذیر و متفاوت

طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ با طعم دلپذیر و متفاوت


طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ با طعم دلپذیر و متفاوت

در طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ بهتر است از کنسرو ذرت یا ذرت پخته یخ زده شده استفاده کنید. ذرت را داخل قابلمه بریزید تا آب اضافی آن کاملا تبخیر شود.

طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ با طعم دلپذیر و متفاوت

حالا بعد از اینکه تخم مرغ ها سرد شدند، آن ها را رنده کنید و یا به شکل دلخواه ریز کنید. در ادامه، سیب زمینی را خرد یا رنده کرده و به آن اضافه کنید. خیار شور را نیز در قطعات ریز آماده کنید و به آن اضافه کنید.

طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ با طعم دلپذیر و متفاوت

سس مایونز را به میزانی که به سس علاقه دارید، به سالاد الویه اضافه کنید. طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ به اتمام رسید و حالا می توانید سالاد الویه را نوش جان بفرمایید.

طرز تهیه سالاد الویه بدون مرغ با طعم دلپذیر و متفاوت

توجه داشته باشید که اگر سیب زمینی ها را به صورت درسته به همراه تخم مرغ آب پز کردید، باید بعد از بیست دقیقه تخم مرغ ها را از قابلمه بیرون آورید و منتظر آب پز شدن سیب زمینی باشید. همچنین بد نیست با استفاده از ایده های جدید تزیین سالاد الویه این سالاد خوشمزه و پر طرفدار را تزئین نمایید.

بسیار خرسندیم از اینکه در دستورالعمل سالاد الویه بدون مرغ ما را همراهی نمودید و امیدواریم این مطلب موجب رضایت شما شده باشد. در صورت تمایل لطفا از بخش انواع سالاد نیز دیدن فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سالاد و پیش‌غذا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس