راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی


راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی : در گذشته بدین صورت بود که قبض های تلفن ثابت به صورت برگه های کاغذی به مشترکان داده می شود و آنها با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود اقدام می کردند و گاه باید ساعت ها در صف ها حضور پیدا می کردند تا ادامه مطلب نوشته راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی...

راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی : در گذشته بدین صورت بود که قبض های تلفن ثابت به صورت برگه های کاغذی به مشترکان داده می شود و آنها با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود اقدام می کردند و گاه باید ساعت ها در صف ها حضور پیدا می کردند تا بتوانند قبوضشان را پرداخت کنند که البته هم زمان زیادی را می طلبید و هم مشکلاتی را در پی داشت ولی امروزه دیگر مانند سابق نیست و روش های متعددی وجود دارد که افراد می توانند برای پرداخت قبوض خود از آنها استفاده نمایند که یکی از روش ها پرداخت اینترنتی است . در ادامه این پست به راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی پرداخته ایم. برای اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی با زوم تک همراه شوید…

راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی شرکت مخابرات

اگر می خواهید پرداخت قبض تلفن ثابت خودتان را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید می توانید به پرتال مخابرات ایران : https://www.tci.ir/index.html#!/service/welcome مراجعه نمایید و بعد از وارد شدن ، گزینه پرداخت قبض را انتخاب نمایید.

در کادری که برای شما نشان داده می شود باید شماره تلفن ثابت خودتان را وارد نمایید. دقت کنید که پیش از شماره باید کد شهرتان را نیز تایپ کنید.

راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی

پس از تایپ کردن شماره در کادر مورد نظر ، گزینه دریافت مبلغ قبض را وارد نمایید . صورت حساب دوره شما برایتان نشان داده می شود که می توانید برای پرداخت آن اقدام نمایید.در پرتال مخابرات ایران خدمات دیگری نیز برای شما وجود دارد که شامل تست سرعت ، اینترنت ، چند رسانه ی و … می باشد.

سامانه ۱۸۱۸

گاهی دیده می شود که برخی از افراد برای پرداخت قبوض خود نمی خواهند از اینترنت استفاده کنند که خوشبختانه مخابرات نیز برای این دسته از افراد سامانه های مانند ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ را در نظر گرفته است.

اگر می خواهید برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود از این سامانه ها استفاده کنید تنها کافی ست با تلفن ثابتتان این شماره ها را شماره گیری نمایید و پس از تایید شماره ی که با آن تماس گرفته اید برای اعلام و پرداخت قبض میان دوره و پایان دوره تان اقدام نمایید.

دقت داشته باشید اگر می خواهید قبوض خدماتی دیگری را به همین شیوه پرداخت نمایید می توانید از سامانه ۱۸۱۸ یا ۲۰۰۰ هزار استفاده نمایید. پس از اینکه پرداخت های خود را انجام دهید در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت می شوند. در صورتی که تلفن شما به علت بدهی قطع شده از این سامانه ها برای پرداخت بدهی تان اقدام کنید تا برای رفع قطعی آن اقدام شود.

یکی از امکانات ویژه ی که در سامانه ۱۸۱۸ وجود داشته است این است که علاوه بر محیا شدن پرداخت غیرحضوری هزینه قبوض ، مشترکان می توانند از صورت حساب خود و همچنین ریز مکالماتشان بهره مند شوند که هم به صورت شنیداری و هم نمابر است.در گذشته بیشتر مراجعه کنندگانی که به بانک ها یا مراکز مخابراتی مراجعه می کردند درخواست های مانند دریافت فهرست مکالمه ها ، صورت حساب و … داشتند که امروزه انجام چنین درخواست های را می توانند در کم ترین زمان در منزل یا حتی محل کارشان نیز انجام بدهند بدون اینکه بخواهند زمان زیادی را صرف آن کنند.

آیا مقاله راهنمای قبض تلفن ثابت اینترنتی برای شما مفید بود ؟

مقالات مرتبط :

پرداخت قبض موبایل

صورتحساب همراه اول

تقسیط بدهی همراه اول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید