98 نوبت اجرا در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از امشب


98 نوبت اجرا در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از امشب

از امشب ساز‌های سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در 98 نوبت اجرا کوک می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اجرا‌های سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از امشب به مدت ۱۰ شب در ۶ سالن تالار وحدت، سالن رودکی، برج آزادی، فرهنگ سرای نیاوران، سالن ایرانیان و برج میلاد به روی صحنه می‌رود.

در نخستین شب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تالار وحدت میزبان دو گروه موسیقی است.

ارکستر «چکاوک» به سرپرستی رضا شایسته در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و گروه موسیقی «نوبانگ» به سرپرستی محسن حسینی و خوانندگی عبدالحسین مختاباد در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برای مخاطبان اجرا می‌شود.

در تالار رودکی ارکستر «نیلپر» از جشنواره بین المللی موسیقی معاصر تهران ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و گروه «کُر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با حضور مخاطبان روی صحنه می‌روند.

کنسرت گروه «نیما» به سرپرستی فضل الله دهقان از مازندران ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و گروه «ژی» به سرپرستی شاهین شهبازپور از کردستان ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در برج آزادی برگزار می‌شود.

گروه «جَز و شهر» با هنرمندی «میشاییل کار» از اتریش در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و «تریو وایلد استرینگر» و مهیار طُریحی از اسلونی و ایران ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در فرهنگ سرای نیاوران به اجرا می‌پردازند.

در سالن همایش ایرانیان نیز خواننده موسیقی پاپ مهدی جهانی در ساعت ۲۲ روی صحنه می‌رود و در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران علی زند وکیلی در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه برای علاقه‌مندان خود می‌خواند.

98 نوبت اجرا در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از امشب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...