برنامه‌های کمیته تقریب مذاهب اسلامی و روحانیت در دهه فجر


برنامه‌های  کمیته تقریب مذاهب اسلامی و روحانیت در دهه فجر

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) منافع ابرقدرت‌ها را در منطقه زیر سوال برد و دست آن‌ها را از منطقه کوتاه کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن منتظری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر که با حضور اعضای کمیته تقریب مذاهب اسلامی و روحانیت استان در سنندج برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در منطقه‌ای اتفاق افتاد که جزیره امن غربی‌ها بود.برنامه‌های  کمیته تقریب مذاهب اسلامی و روحانیت در دهه فجر
وی با بیان اینکه، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی دارد افزود: برگزاری همایش سراسری روحانیون کردستان با اساتید دانشگاه، تجلیل از صاحبان مقالات برتر در حوزه دهه فجر و انقلاب اسلامی، تقدیر از خانواده‌های شهدای روحانی و دیدار با خانواده‌های آنان، تقدیر از مروجین وحدت و برگزای نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی از اهم این برنامه‌هاست.
حجت‌الاسلام منتظری گفت: دهه فجر هویت ملت ایران به واسطه ارزش‌های دینی و اسلامی آن است.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: سران کشور‌های استکبار از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی بر علیه آن توطئه‌های متعددی از جمله کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و ایجاد داعش برای کشتار مسلمانان و اغتشاشات اخیر نیز ادامه این توطئه‌ها بود و متأسفانه مطالبات و نارضایتی‌های بحق مردم ایران در خصوص معیشت و وضعیت اقتصاد را به آشوب تبدیل کردند.
وی با بیان اینکه دشمن از هر راهی همچون تحریم، کودتا و ... می‌خواهد به نظام ایران ضربه بزند، اما همیشه با پشتیبانی مردم توطئه‌های آنان نقش بر آب شده است، ادامه داد: امروز پیام انقلاب اسلامی با تمام ویژگی‌هایش به سراسر جهان صادر شده چه آمریکا بخواهد چه نخواهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری اهمیت دادن به مسئله فلسطین را یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: روزی باید قبله گاه اول مسلمین از دست صهیونیست‌ها آزاد شود و به حول و قوه الهی این روز نزدیک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط