رئال مادرید نزدیکتر از همیشه به نیمار!


رئال مادرید نزدیکتر از همیشه به نیمار!

تصمیمات مهمی پیش روی رئالی ها برای آینده خواهد بود ولی شاید هیچ کدام از این تصمیم ها به اندازه…

تصمیمات مهمی پیش روی رئالی ها برای آینده خواهد بود ولی شاید هیچ کدام از این تصمیم ها به اندازه تصمیم برای جذب نیمار اهمیت نداشته باشد.

رئال، بیش از همیشه به دنبال جذب نیمار

کسب 5 جام در سال 2017 نشان می‌داد که رئالی ها مسیر موفقیت را شروع کرده اند ولی باشگاه رفته رفته دچار مشکل شد و افت کرد. در حالیکه هواداران برخی گزینه ها را مد نظر داشته اند ولی به نظر می‌رسد باشگاه از آنها بیشتر و جلوتر پیش رفته است. این تصمیم استراتژیک نه تنها روی عملکرد تیم در زمین تاثیر می‌گذارد بلکه از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مهم است و این سیستمی است که رئال از سال 2000 پیش گرفته است.

عملکرد تیم در این فصل هواداران را نگران کرده و این را ثابت کرده که رئال حتما به جذب یک بازیکن جدید نیاز دارد. بازیکنی که در ذهن هر دو طرف، یعنی هواداران و باشگاه برای تقویت تیم حضور دارد، کسی جز نیمار نیست. در حالی که باشگاه قصد دارد بازیکنانی جذب کند که بتوانند روی عملکرد تیم تاثیر مثبت داشته باشند و در همین زمینه بازیکنانی مثل وینیسیوس را به خدمت گرفته، آنها باید به فکر حال حاضر نیز باشند و بتوانند بازیکنانی را بخرند که در حال حاضر نیز نمایش خوبی داشته و تاثیر مثبتی داشته باشند.

همچنان جستجو برای جذب یک کهکشانی دیگر ادامه دارد. آخرین بازیکنی که تحت عنوان کهکشانی جذب رئال شد، خامس رودریگس بود که در تابستان 2014 به جمع سپیدپوشان پیوست. حالا رئال باید تصمیمی استراتژیک در این زمینه اخذ نماید و احتمالا این پروژه حدود 400 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. بازیکنان دیگری مثل هری کین، هازارد و تیمو ورنر نیز مطرح شده اند ولی به اعتقاد باشگاه هیچکدام از اینها به سطح نیمار نمی‌رسند و جذب نیمار می‌تواند ضربه ای به سختی ضربه فیگو به بارسلونا وارد کند.

رئال اما مذاکرات پیچیده ای پیش رو دارد. مطمئنا پاری سن ژرمن تمایلی به فروش نیمار نخواهد داشت ولی رئال گزینه ای دارد که پاری سن ژرمن مدت‌هاست به دنبال جذب اوست؛ کریستیانو رونالدو.

مادریدی ها می‌دانند جذب مهاجم برزیلی پیچیده خواهد بود ولی آنها برنامه ریزی خود را برای جذب نیمار در تابستان 2019 انجام داده اند. در ابتدا نیمار باید تمایلی به پوشیدن پیراهن رئال نشان دهد. اخیرا باشگاه پیام‌هایی در این رابطه دریافت کرده که می‌تواند به مراسم د بست فیفا اشاره کرد، جایی که نیمار در نزدیک ترین صندلی نسبت به هیئت حاضر از رئال نشسته بود. در طول چند روز اخیر این احتمالات ادامه داشت و طبق ادعای مارکا، رئال 200 میلیون یورو برای این موضوع کنار گذاشته و آماده است برای جذب نیمار هزینه کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی