داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی


داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی

تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) یک برند آمریکایی است که در سال 1985 توسط تامی هیلفیگر با الهام گرفتن از فرهنگ پاپ و میراث امریکایی پایه گذاری شد . امروزه تامی یکی از شناخته شده ترین برندهای سبک زندگی در جهان است.

داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی


از راه‌اندازی برند شخصی‌اش در سال 1985، تامی هیلفیگر (
Tommy Hilfiger) به‌عنوان پیشتاز سبک کلاسیک جذاب آمریکایی در سرتاسر دنیا شناخته می‌شود. با الهام گرفتن از فرهنگ پاپ و میراث آمریکایی این برند با دیدگاه مثبت، شروع به شکستن سنت‌ها و شکل‌دهی هویت فردی از طریق سبک لباس پوشیدن کرده است. برند تامی، امروز تحت هدایت هیلفیگر، به‌عنوان طراح اصلی ، یکی از شناخته‌شده‌ترین نمانام‌های سبک زندگی در جهان است که روح بزرگ و جوان خود را با مصرف‌کنندگانش در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارد.

تامی هیلفیگر اکنون به یک برند آمریکایی 6 میلیارد دلاری تبدیل‌شده که کالکشن های باکیفیتی را برای مردان، زنان و کودکان تولید می‌کند. لباس‌های ورزشی، راحتی، عطر، مبلمان خانه، ساعت، جواهرات نیز در کالکشن های این برند شناخته‌شده، تولید می‌شوند.

برندی که تامی آن را پایه‌گذاری کرد، حالا در سرتاسر دنیا شناخته‌شده است.

داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی


تامی هیل، بنیان‌گذار برند، یک هنرمند موسیقی راک بود. او قصد ادامه‌ی تحصیل نداشت بنابراین مدرسه را رها کرد تا فروشگاه خودش را با نام people's place باز کند. او به فروش تی‌شرت‌های موردعلاقه‌ی نوجوانان طرفدار موزیک راک پرداخت. اما کسب‌ و کار او موفق نشد و خیلی زود ورشکست شد. او پول خود را از دست داد اما در این مدت توانست ارتباطات گسترده‌ای در حرفه‌ی خود ایجاد کند که همین موضوع به آینده‌ی حرفه‌ای‌اش کمک شایان توجهی کرد.

داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی

به سبب همین ارتباطات قوی توانست دوباره، درحالی‌که تنها 25 سال داشت همه‌چیز را از اول شروع کند. او می‌خواست نام برند خود را تامی هیل بگذارد اما به پیشنهاد مشاورانی نام برند را همان تامی هیلفیگر گذاشت. تامی همیشه طرفدار لندن و استایل بریتانیایی بود. شرکت تامی هیلفیگر در سال 1985 تأسیس و تحت رهبری تامی هیلفیگر و فرد گرینگ Fred Gehring به عنوان مدیر عامل قرار گرفت.

حتما بخوانید: تاریخچه برند جیوردانو؛ پیشتاز در خاورمیانه

در مدت زمانی که برند بسیار مورد کپی‌برداری قرار می‌گرفت، قیمت محصولات به دلیل همه‌گیر شدن پایین آمده بود. اما تامی با امضای قرارداد با خوانندگان رپ مانند اسنوپ داگ برای حضور در تبلیغات شرکت به‌عنوان چهره‌هایی بین‌المللی شناخته‌شده، توانست بر این جریان غلبه کند و برند خود را در سرتاسر دنیا به‌عنوان یک برند خاص معرفی کند.

تامی دوبار ازدواج کرده و جالب است بدانید هیچ مدرک رسمی‌ای تا به‌ حال کسب نکرده است. او فردی خودساخته است که در مدت‌زمان کمی به قله‌های موفقیت دست‌یافته. افتخارآمیزترین چیز برای یک مرد 60ساله دیدن مردمان زیادی است که در خیابان‌ها لباس‌های طراحی‌شده توسط او را به تن دارند.

داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی

او طرح‌های فراموش‌شده را از سبک‌ها و موضوعات داغ قدیمی گرفت و آن‌ها را دوباره زنده کرده است. او همیشه به آنچه مردم می‌پوشیدند توجه می‌کرد و تلاش می‌کرد تا همان طرح‌ها را دوباره بازسازی کند.

تامی کسب‌ و کار خود را با فقط 150 دلار آغاز کرد و با نوآوری و سماجتش کسب‌ و کار خود را به ارزشی بالغ‌ بر 4.6 میلیارد دلار رساند. همه‌ی این‌ها حاصل علاقه‌ی شدید او به حرفه‌اش بود.


انجام دادن آنچه شمارا خوشحال می‌کند مهم‌ترین عامل موفقیت است نه دویدن و تلاش در راه چیزی که برای آن ساخته نشده‌اید
.

تامی هیلفیگر برندی برای همه‌ی نسل‌هاست. این برند جایگاه ویژه‌ای در قلب آدم‌ها در سرتاسر دنیا دارد. تامی مفتخر است که تیمی جوان و خلاق از طراحان دارد که پیوسته در حال ابداع طراحی‌های جدید و ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه هستند.

برند تابه‌حال طرحی را اجرا نکرده مگر اینکه برای همه‌ی نسل‌ها و افراد از سنین مختلف جذاب باشد. تامی هیلفیگر همیشه لباس‌هایی طراحی کرده که افراد عاشق خرید و پوشیدن آن‌ها هستند. از سال 2010 فیلیپ ون هوس (Philips Van Heusen) صاحب اصلی این شرکت است.
گروه مد و پوشاک ستاره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر