ناهید کیانی با غلبه بر قهرمان جهان راهی نیمه نهایی گرند اسلم تکواندو شد


ناهید کیانی با غلبه بر قهرمان جهان راهی نیمه نهایی گرند اسلم تکواندو شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار می شود. این رقابت‌ها به صورت سری انجام می‌شود؛ سری سوم از ساعت 03:30 بامداد امروز (شنبه) در اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 49-...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین برگزار می شود.

این رقابت‌ها به صورت سری انجام می‌شود؛ سری سوم از ساعت ۰۳:۳۰ بامداد امروز (شنبه) در اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که سجاد مردانی و ناهید کیانی به عنوان هوگوپوشان ایرانی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

ناهید کیانی نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان در دومین مبارزه برابر «جائ یونگ سیم» کره‌ای قهرمان جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

ناهید در نخستین گام نیز برابر «تیجانا بوگدانویک» از صربستان که از سال ۲۰۱۰ حضور در میادین مختلفی را تجربه کرده قرار گرفت و با نتیجه ۱۹ بر ۷ پیروز میدان شد. این هوگوپوش نقره المپیک ریو ۲۰۱۶، برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۵، نایب قهرمانی مسابقات گرندپری ۲۰۱۷، طلای بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷، طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ و… را در کارنامه دارد.

کیانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «وانجا استانکویچ» از صربستان قهرمان جهان ۲۰۱۷، قهرمان اروپا ۲۰۱۷ و دارنده ۱۷ مدال تورنمنت‌های مختلف می رود.

هدایت کیانی برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ به قهرمان رقابت‌های گرند اسلم تکواندو ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید