استخدام ورزشی،جایزه مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به پهلوان ایران


استخدام ورزشی،جایزه مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به پهلوان ایران

ساری – ایرنا – جابر صادق زاده قهرمان کشتی پهلوانی که برای چهارمین سال پیاپی بازوبند پهلوانی را کسب کرده است به زودی در بدنه اداره ورزش و جوانان مازندران استخدام و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسئولین قائمشهری و مدیر کل اداره ورزش و جوانان مازندران روز شنبه با حضور در منزل ' جابر صادق زاده ' ، قدردان تلاش های او بوده اند و با اهدای گل و شیرینی از وی تقدیر به عمل آورده اند.
جابر صادق زاده قهرمان وزن به علاوه 100 کیلوگرم که در روز 'پنج شنبه 'در مسابقات کشتی زورخانه ایی و پهلوانی کشور که در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد ، موفق شد تا چهارمین بازوبند پهلوانی را کسب کند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان مازندارن در این دیدار و در گفت و گو با خبرنگاران گفت که بنا به مصوبه هیات وزیران 'جابر صادق زاده قهرمان کشتی پهلوانی ' به زودی در اداره کل ورزش و جوانان استخدام می شود .
حبیب حسین زادگان با اعلام اینکه مسیر استخدام این ورزشکار روزهای پایانی خود را طی می کند ، گفت : به زودی یک پست مدیریتی در بدنه اداره ورزش و جوانان به این قهرمان داده خواهد شد ، تا فعالیتش را آغاز کند.
وی با اعلام اینکه اراده جدی اداره ورزش و جوانان استفاده از نیروهای توانمند و تحصیلات مرتبط با ورزش است ، افزود : در این اداره به دنبال رویکرد جوان گرایی هستیم .
مدیر کل اداره ورزش و جوانان مازندران این نوید را داد تا به زودی تعدادی از ورزشکاران که جزء برند ورزش ملی و جهانی هستند ، در بدنه اداره ورزش و جوانان جذب شوند.
حسین زادگان با اعلام اینکه این ورزشکاران کسانی هستند که در حوزه عملی و نطری تجربیات زیادی کسب کرده اند ، افزود : با به کارگیری این ورزشکاران در بدنه اداره می توانیم ازتجربیات شان برای نسل های آینده استفاده کنیم .
جابر صادق زاده در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سطح مسابقات پهلوانی بسیار بالا برگزار شد ، گفت که این مسابقات با حضور ورزشکارانی چون پرویز هادی ، احمد میرزاپور ، امیر محمد و مهدی نوری برگزار شده است .
این قهرمان ، سرسخت ترین حریف خود را نماینده ایی از مشهد اعلام کرد و گفت : باتوکل به خدا ، این حریفم را به خوبی توانستم شکست دهم و بازوبند پهلوانی را کسب کنم .
وی در این رقایتها با پنج کشتی گیر به مسابقه پرداخته است تا بازوبند پهلوانی را کسب کرد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی