نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب


نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب  اسم نانسی عجرم را در بیشتر کشور های جهان میتوان بعنوان خواننده مشهور زن عرب شناخت که ناشی از نفوذ بالای این خواننده می‌باشد. درسال 1983 میلادی در شهر بیروت آقای نبیل عجرم و بانو ریموندا عون صاحب اولین فرزند خود شدند و اسم وی را نانسی گذاشتند. پدر نانسی از کودکی وی را به خوانندگی تشویق...

نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب

نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب

اسم نانسی عجرم را در بیشتر کشور های جهان میتوان بعنوان خواننده مشهور زن عرب شناخت که ناشی از نفوذ بالای این خواننده می‌باشد. درسال 1983 میلادی در شهر بیروت آقای نبیل عجرم و بانو ریموندا عون صاحب اولین فرزند خود شدند و اسم وی را نانسی گذاشتند. پدر نانسی از کودکی وی را به خوانندگی تشویق می‌کرد.

نانسی عجرم با حمایت های پدرش توانست در چند برنامه ی تلویزیونی از جمله استعدادهای کوچک در ده سالگی و برنامه ی ستاره های فردا در دوازده سالگی شرکت کند ودر هردو برنده ی جایزه ی نفر اول شود. او پس ازآن به تمرین صدا و موسیقی پرداخت و پیش از رسیدن به سن هجده سالگی در سندیکای هنرمندان لبنان بعنوان عضو پذیرفته شد.

نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب

آلبوم های اول او با اسم های «محتجا لک به تو محتاجم» و «شیل عیونک عنی چشمانت را از من برگردان» موفقیت زیادی به دست نیاورد, بنابر این او یک مدیر برنامه به اسم جیجی لامارا برای ساماندهی فعالیت هایش استخدام کرد ودر سال 2003 با پشتکار بیشتری وارد میدان شد و آلبوم «یا درود»

و تک موزیک «أخاصمک آه» را منتشر کرد که دقت همگی رابه او جلب نمود و به تیتر یک رسانه های فرهنگی لبنان مبدل شد. همه ی یک صدا از ظهور ستاره ای می‌گفتند که نه تنها صدای زیبایی دارد بلکه از چهره ی جذاب و منحصر به فردی هم برخوردار است که میتواند محبوبیت وی را دو چندان کند.

نانسی در جستجوی معصومیّت کودکانه

البته نانسی تمایلی نداشت تا در شکل و شمایل یک زن زیبا و جذاب دلفریبی کند. او میخواست تا تصویر دخترکی ساده, معصوم و ظریف را از خود به نمایش بگذارد.به گزارش پارس ناز او این رویکرد را در آلبوم های بعدی خود از جمله «آه و نص», «یا طبطب» و آلبوم اختصاصی برای کودکان «شخبط شخابیط» و «بتفکر ایه» حفظ کرد و رکورد های شگفت انگیزی را در فروش آلبوم از خود بجای گذاشت.

نانسی درسال 2008 میلادی جایزه ی موسیقی ملل «Wold Music Award» رابه دست آورد.درسال 2005 وارد دنیای تبلیغات شد و با یک شرکت مشهور ساخت نوشابه و همینطور کمپانی جواهرات قرارداد بست. درسال 2003, 2005 و 2007 برنده ی جایزه ی «مورکس دور» شد ودر سال 2007 جایزه ی موسیقی «موبینیل» را برد. درسال 2010 نانسی عجرم موزیک جام جهانی «شجع علمک» رابه زبان عربی خواند.

نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب

نانسی عجرم درسال 2008 میلادی پس از یک ماجرای عاشقانه با دندان پزشک خود به اسم فادی الهاشم ازدواج کرد. درسال 2009 بعنوان سفیر حسن قصد سازمان یونیسف در خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شد.

ازدواج با دندان پزشک و دو دختر به اسم های میلا و إیلا

بنا به گزارش پارس ناز به نقل از سایت نواعم همسر نانسی عجرم یک شخصیت استثنائی, با فرهنگ و خونگرم دارد و خیلی سخت میتوان آدمی با چنین خصوصیت هایی پیدا کرد. او علاوه بر این‌که یک دندان پزشک کاربلد است, همسری مهربان و وفادار نیز هست. نانسی عجرم مریض پزشک فادی الهاشم بودو دو سال به مطب او معاشرت داشته است. دراین مدت این دو نفر عاشق هم میشوند اما از ابراز حقایق خجالت می کشیدند.

نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب

فادی الهاشم اعتراف میکند زمانی که عاشق نانسی شده بودم با خودم فکر می‌کردم که او یک کودک است و من چه طور عاشق یک کودک شده ام؟! یک‌بار هم که نانسی در حال پرداخت هزینه ویزیت به منشی مطب بود, فادی الهاشم به او می‌گوید خواهش میکنم بانو عجرم, شما مانند خواهر کوچک من هستید.

این جمله نانسی را بسیار سرخورده و دلسرد می‌کند. اما بالاخره با وساطت دوستان و خانواده ی نانسی این دو به وصال هم میرسند. نانسی درسال 2009 دختر اول خود به اسم میلا رابه جهان می آورد ودر سال 2011 دختر دوم او به اسم ایلا متولد میشود. نانسی موزیک «خدایا میلا رو بزرگ کن» را برای تولد دختر اولش خوانده است.

نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب

نانسی از کودکی اش راضی نیست

نانسی می‌گوید در کودکی به او ستم شده و گاهی این رابه خانواده و به خصوص پدرش گوشزد می‌کند. او دراین باره می‌گوید:

من امروز خودم یک مادر هستم و این را می‌گویم که اگر یکی از دختران من صدای زیبایی داشته باشد, اجازه نمی‌دهم که از همان بچگی و قبل از این‌که بفهمد که از زندگی چه میـــخواهد و آگاه شود به عرصۀ صدا و موسیقی ورود کند. هر چند همه ی ی آن مسابقه ها و ماجراها باعث شد تا من به تجربه و مهارت فوق العاده ای در زمینه ی حرفه ای برسم و از این جهت از پدرم ممنونم.

چند سوال شخصی از نانسی عجرم به نقل از وبسایت layalina

کشور مورد علاقه ی شما بعد از کشور خودتان: ایتالیا

وقتی از منزل بیرون میروید چه چیزی در کیفتان میگذارید؟ دستمال کاغذی های عطری

در بچگی آرزو داشتید چه کاره شوید؟ معلم مدرسه

خواننده ی مورد علاقه: هنرمند فقید عبدالحلیم حافظ

الگوی شما در زندگی: هر آدمی که با خودش و مردم صادق و رو راست باشد.

چه صفت اخلاقی رو بیشتر دوست دارید؟ بخشندگی و کرم

با کدام یک از اعضای خانواده آسان ترید؟ مادرم

محرم اسرارت؟ دوست همیشگی ام ریتا «ریتا کارشناس زیبایی و گریمور نانسی عجرم است»

به دور از نور و استیج وقت خودرا کجا سپری می‌کنید؟ استخر و چشمه های آب گرم

با اولین دستمزد تان چه چیزی خریدید؟ ساعت مچی

برند مورد علاقه لباس برند خاصی مد نظرم نیست. هر چیزی که ناب باشه دوست دارم. «نانسی در مد تنوع طلب و عاشق خرید کردن از لباس فروشی های لندن است و به دامن های بلند علاقه ی زیادی دارد و نقطه ضعف او زیاده روی در خرید کیف دستی می باشد. او در منزل سه تا چهار کمد پر از کیف دستی دارد.»

آیا شجاعت معذرت خواهی کردن در شب های سال نو میلادی را دارید؟

بله, طبیعتا. همه ی اشتباه میکنند و به نظرم معذرت خواهی اعتراف به اشتباه و آمادگی برای جبران و عدم تکرار دوباره آن است. درضمن معذرت خواهی کردن باعث بلوغ شخصیتی و زندگی بهتر می‌شود.

از نظر مادی و معنوی چه طوری خودتان را برای سال نو آماده میکنید؟

سال نو از زیباترین اعیاد است. ما چند روز قبل از سال نو همه ی چیز را آماده میکنیم و چیزی که خیلی برایمان اهمیت دارد جمع شدن اعضای خانواده درکنار هم است.

آیا شما خودتان شخصا منزل را برای سال نو آماده میکنید؟

بله حتماً همینطوره, راستش من دراین هنگام از سال احساس خوشبختی زیادی دارم زیرا حس و حال خاصی منزل را در برمی گیرد.

عید سال نو میلادی از جمله اعیادی هست که باید در آن بیشتر به فکر بخشندگی و کمک به دیگران باشیم. نظر شما چیه؟

همیشه به مردمی فکر می‌کنم که به علت شرایط ناب قادر به جشن گرفتن سال نو نیستند. به خصوص به فکر بچه های یتیم یا آدمهایی هستم که هیچ کسی را ندارند. همیشه به قدر توانم به آن ها و به نیازمندان کمک میکنم و همیشه آماده ی کمک به فقیران هستم. بخشندگی و کمک به دیگران نه تنها باعث خوشحالی نیازمندان میشه بلکه حسّ شعف و خوشبختی واقعی را در درون ما زنده می کنه.

نانسی عجرم برترین خواننده زن جهان عرب

خیلی ها به نانسی حسادت می‌کنند چون از اندک هنرمندانی هست که هم در زمینه ی هنری و هم در زندگی شخصی و خانوادگی پیروز بوده؟

اگر غبطه باشد اشکالی ندارد, اما حسادت که باعث اذیت و اذیت بشود را نمی پسندم. کار اسانی نیست که شما هم بتوانید در کار و حرفه پیروز باشید و هم درخانواده. این مهم بسیار از من انرژی گرفته که حتی گاهی باعث شده که خودم رو از یاد ببرم. اما خوشحالم و از خدا می‌خواهم که آن قدر به من قدرت بدهد تا همیشه کنار خانواده و کنار مردم باشم.

آیا به کناره گیری از دنیای موسیقی فکر کرده‌اید؟

وقتی که احساس کنم مردم از من خسته شده اند و دارند تحملم می‌کنند از دنیای موسیقی کناره گیری خواهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس