دلایل حضور یک مربی مرد در اردوی تیم روئینگ دختران ایران


دلایل حضور یک مربی مرد در اردوی تیم روئینگ دختران ایران

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی به دنبال حضور مربی مرد در اردوی دختران گفت: حضور موفق و کسب نتیجه تیم قایقرانی در جاکارتا برای ما مهم است.

فرحناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار مهر به دنبال برگزاری اردوهای تیم روئینگ بانوان در چین در پاسخ به این سوال که پیش از این قرار بر این بود تا در راس تیم های بانوان تنها مربی خانم باشد اما پاروزنان روئینگ هم اکنون یک مربی مرد نیز دارند، گفت: ما خانم بهناز مرادخانی و آقای افشین فرزام را در تیم روئینگ بانوان داریم. آقای فرزام به این دلیل انتخاب شدند که عملکرد خوبی داشته اند. حضور موفق تیم قایقرانی روئینگ در جاکارتا برای ما مهم است و انتخاب ایشان نیز بر همین اساس صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از آن سو با وزارت ورزش نیز در این خصوص صحبت شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است. البته آقای فرزام تنها مربی اختصاصی نازنین ملایی است و چهار قایقران دیگر با خانم مرادخانی کار می کنند.

وی در خصوص اینکه گفته شده فدراسیون یک مربی خارجی را به عنوان مشاور استخدام خواهد کرد این طور پاسخ داد: این طور نیست. اصلا در برنامه های خود استخدام مربی خارجی یا مشاور فنی در نظر نداریم. تیم های ما مربیان خود را شناخته اند و اردوهای ما نیز برای حضور در جاکارتا شروع شده است. قایقرانی جزء معدود فدراسیون هایی است که اردوهای خود را برای حضور در بازیهای آسیایی آغاز کرده است.

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: هم اکنون تیم های آبهای آرام و اسلالوم ما نیز اردوهای خود را برنامه ریزی کرده و شروع کرده اند. ما اصلا استخدام مربی خارجی را در نظر نداریم. برنامه های تیم های قایقرانی تا اردیبهشت ماه عمدتا در داخل کشور دنبال می شود و بعد از آن برنامه و حضور در اردوها و مسابقات برون مرزی را پیش بینی کرده ایم. قایقرانی جزء معدود فدراسیون هایی است که برنامه اردوهای خود را به طور جدی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا شروع کرده است.

وی در مورد پیش بینی نتایج برای پاروزنان بانوی کشورمان نیز گفت: پیش بینی کردن در این خصوص کمی سخت و زود است. سطح رقابتهای قهرمانی آسیا بالاتر رفته و صحبت کردن درباره نتایج از هم اکنون سخت است. ما در پایان بهار سال آینده و بعد از برگزاری اردو و حضور در تورنمنت های تدارکاتی می توانیم پیش بینی دقیق تری را برای نتایج بازیهای پیش روی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی