اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020


اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020

پس از ماه‌ها بی‌خبری از نسل جدید تویوتا کرولا سرانجام این خودرو را در جاده مشاهده کرده‌ایم. این نمونه پیش‌تولیدی در میشیگان به تور عکاسان افتاده است. متأسفانه شاهد پوشش‌های استتاری سنگینی روی کرولای 2020 هستیم که به‌طور کامل جزئیات طراحی ظاهری خودرو را پنهان کرده‌اند. البته در برخی زوایا می‌توان برخی از خطوط بدنه... نوشته اولین...

پس از ماه‌ها بی‌خبری از نسل جدید تویوتا کرولا سرانجام این خودرو را در جاده مشاهده کرده‌ایم. این نمونه پیش‌تولیدی در میشیگان به تور عکاسان افتاده است.

اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020
متأسفانه شاهد پوشش‌های استتاری سنگینی روی کرولای 2020 هستیم که به‌طور کامل جزئیات طراحی ظاهری خودرو را پنهان کرده‌اند. البته در برخی زوایا می‌توان برخی از خطوط بدنه را تشخیص داد. در بخش جلو می‌توان نمای دوبخشی را دید که میله‌ای افقی آن‌ها را جدا کرده است. خطوط کاپوت به‌سوی جلوپنجره کشیده شده و شیشه جلو نیز همخوانی خوبی با خط سقف خمیده نشان می‌دهد. کرولا در مقایسه با رقیب اصلی خود یعنی هوندا سیویک دارای سقفی تخت‌تر بوده که باعث می‌شود ظاهر زیبا فدای صندوق‌عقب بزرگ‌تر شود. در بخش عقب نمی‌توان چیز زیادی را تشخیص داد اما به احتمال زیاد چراغ‌های پشتی به‌صورت افقی طراحی شده‌اند.

اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020
کرولای جدید مانند پریوس و C-HR از معماری جهانی جدید تویوتا استفاده می‌کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه همکاری ب‌ام‌و با تویوتا می‌تواند منجر به استفاده از پیشرانه‌های آلمان‌ها در کرولا شود.

اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020
نسل بعدی کرولا در تأسیسات جدید مشترک تویوتا و مزدا در آلاباما ساخته خواهد شد. این کارخانه در سال 2021 عملیاتی می‌شود. البته کرولا 2020 می‌تواند زودتر از این موعد زمانی معرفی شود زیرا تویوتا قبلاً کرولا را در آمریکا (تأسیسات می‌سی‌سی‌پی) ساخته است.


با فروش بیش از 44 میلیون دستگاهی در سراسر جهان، کرولا موفق‌ترین خودروی تاریخ بوده است. علیرغم این محبوبیت هنوز هم جا برای بهتر شدن بوده و یکی از نویسندگان Motor1 دراین‌باره می‌گوید:

کرولا 2017 فیس‌لیفت شتاب گیری ضعیفی دارد. ترمز گیری و هندلینگ نیز دقت چندانی ندارد.

اولین تصاویر جاسوسی از تویوتا کرولا 2020Corolla Furia Concept

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا