تکنسین های اورژانس پیام آوران سلامت هستند/ نیروهای 115 باید آمادگی بدنی خوبی داشته باشند


تکنسین های اورژانس پیام آوران سلامت هستند/ نیروهای 115 باید آمادگی بدنی خوبی داشته باشند

نوری گفت: نیروهای اورژانس به عنوان پیام آوران سلامت هستند.

تکنسین های اورژانس پیام آوران سلامت هستند/ نیروهای 115 باید آمادگی بدنی خوبی داشته باشند

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن نوری معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان فوریت های پزشکی سراسر کشور که در سالن همایش های رازی برگزار شد، گفت: افتخار می کنم در میان دوستانی از که از نظر علمی و سلامت جسمانی زبان زد و نخبه کشوری هستند حضور دارم.

وی ادامه داد: ما کمیته نهایی در خصوص المپیاد ورزشی را اوایل سال تشکیل دادیم اما به دلیل حوادث متعدد د برگزاری این المپیاد به تعویق افتاد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور تصریح کرد: اهداف سازمان اورژانس حفظ سلامت تکنسین هاست و تاکنون در این امر توانسته ایم برنامه های متعددی که یکی از آنها المپیاد است، اجرا کنیم.

نوری افزود: متاسفانه از نظر حوادث سالی با فراز و نشیب را تجربه کرده ایم و خدا را شاکریم توانسته ایم از تمامی این حوادث سربلند بیرون بیاییم.

وی گفت: باتوجه به حوادثی که تاکنون اتفاق افتاده است با کمال افتخار می گویم که سازمان اورژانس جز اولین گروهی بود که توانست اولین نفر بر بالین بیماران باشد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور تصریح کرد:خوشبختانه امسال توانستیم در اربعین حسینی نقش خوبی را ایفا کنیم، در روزی که برنامه اربعین به پایان رسید، زلزله کرمانشاه رخ داد که متاسفانه باعث از بین رفتن شماری از هموطنانمان شد و با وجود خستگی طاقت فرسا اربعین نیروهای ما به این مناطق اعزام شدند و در کرمانشاه خدمت رسانی کردند.

وی اظهار کرد: تاکید می کنم نیروهای اورژانس به عنوان پیام آوران سلامت هستند و انتظار ما از شما به عنوان ورزشکاران در حوزه سلامت زیاد است.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور گفت: توقع من از شما این است که با نشاط و اشتیاق که به تبع آن سلامت جسمانی و روانی در پی دارد بدرخشید.

نوری یادآورشد: به هرحال سازمان اورژانس کشور در زمینه های المپیاد ورزشی توانسته نقش خوبی ایفا کند و امیدوارم روز به روز زبان زد عام و خاص باشیم.

لزوم آمادگی بدنی تکنسین های اورژانس به دلیل شرایط سخت کاری

قادری فر عضو انجمن فوریت های پزشکی کشور در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارکنان فوریت های پزشکی سراسر کشور که در سالن همایش های رازی برگزار شد،گفت: امسال سال پر فراز و نشیبی برای اورژانس بود و به هرحال جامعه انتظار زیادی از ما دارد و در زمان های سخت به حضور ما در صحنه دلگرم هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه زلزله ای ناگوار در کرمانشاه اتفاق افتاد و مردم زلزله زده با حضور تکنسین های اورژانس در ساعات اولیه کمی آرامش یافتند، در آن زمان دغدغه اصلی نیروهای ما امدادسانی درست و به موقع به این عزیزان بود.

قادری فر عنوان کرد: انتظار داریم با اعتبارات بیشتر به این سازمان بتوانیم این گونه ورزش ها را هرچه بیشتر و بهتر توسعه دهیم.

عضو انجمن فوریت های پزشکی کشور گفت: تکنسین های اورژانس 115 بخاطر شرایط شغلی و سختی کاری که دارند بایستی از آمادگی بدنی برخوردار باشند به همین منظور این چنین المپیادهایی برگزار می شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک