رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین نفس‌های شاسی بلند مجلل و موقر بنز


شرکت مرسدس بنز پیش از نمایشگاه دیترویت سال 2018 به معرفی شاسی بلند لوکس و پریمیومی GLS Grand Edition پرداخت. خودرویی که به نظر می رسد آخرین مدل شاسی بلند فعلی بوده و باید منتظر نسل بعدی آن بود. به نظر می رسد مرسدس GLS Grand Edition را برای ثروتمندان در نظر گرفته زیرا در نمای ظاهری […] نوشته رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین...

1+

شرکت مرسدس بنز پیش از نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۱۸ به معرفی شاسی بلند لوکس و پریمیومی GLS Grand Edition پرداخت. خودرویی که به نظر می رسد آخرین مدل شاسی بلند فعلی بوده و باید منتظر نسل بعدی آن بود. به نظر می رسد مرسدس GLS Grand Edition را برای ثروتمندان در نظر گرفته زیرا در نمای ظاهری و کابین داخلی خودرویی چشمگیر و پریمیومی به نظر رسیده و قابل توجه است. همچنین می تواند مدلی رقیب بنتلی بنتایگا باشد زیرا شاسی بلند لوکس رقم می خورد.

رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین نفس‌های شاسی بلند مجلل و موقر بنز

مرسدس بنز GLS Grand Edition

مرسدس سعی کرد المان های طراحی لوکسی به این مدل بیافزاید و یک مدل رقیب برای Range Rover Autobiography لندروور با قیمت ۱۴۰ هزار دلاری به شمار می رود. شرکت مرسدس بنز قصد داشته در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ شاسی بلند GLS Grand Edition را به نمایش درآورد.

مرسدس این مدل را در دو نسخه GLS550 4MATIC و GLS450 4MATIC اواسط سال جاری روانه بازار می کند. همچنین برای هریک از مدل ها موتورهای جداگانه ای در نظر گرفته شده تا محصولات قابل توجهی باشند.

رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین نفس‌های شاسی بلند مجلل و موقر بنز

مرسدس بنز GLS Grand Edition

نسخه GLS450 4MATIC به پیشرانه ۳٫۰ لیتری شش سیلندر با خروجی ۳۶۲ اسب بخاری و مدل GLS550 4MATIC با پیشرانه ۴٫۷ لیتری بای توربو هشت سیلندر ۴۴۹ اسب بخاری همراه است. چنین پیشرانه ای را مرسدس روی اس کلاس نسل جدید خود قرار داده است.

رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین نفس‌های شاسی بلند مجلل و موقر بنز

GLS یک شاسی بلند کراس اوور فول سایز فوق لوکس از مرسدس بنز بوده که با طراحی چشمگیر و فضای داخلی مدرن در نمایشگاه دیترویت حضور پیدا خواهد کرد. براساس گزارش ها، GLS جدید با انبوهی از ویژگی ها همراه است و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. کابین داخلی با ترکیب چوب و چرم جذابیت آن را دوچندان کرده و وجود دوخت های سفید رنگ در کنار چوب و چرم قهوه ای، زیبایی فراوانی به این مدل بخشیده است. چرم از نوع ناپا بوده و اسپیکرها به شکل الماس گون روی درب قرار گرفتند. کف پوش هایی از جنس Espresso Brown Velour با نورپردازی داخلی اختیاری ویژگی های کابین را تشکیل می دهند.

رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین نفس‌های شاسی بلند مجلل و موقر بنز

در فضای بیرونی آن رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی، چراغ های LED، سیستم نورپردازی هوشمند و برخی دیگر به چشم می خورد و موجب شده تا هر دو نسخه GLS550 4MATIC و GLS450 4MATIC چشمگیر به نظر برسند.

قیمت این مدل نامشخص باقی مانده اما نسخه استاندارد GLS با قیمت پایه ۶۹ هزار دلاری روانه بازار می شود و نسخه منحصربفرد و لوکس نیز احتمالا گران قیمت به شمار برود.

منبع

رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین نفس‌های شاسی بلند مجلل و موقر بنز رونمایی مرسدس از GLS Grand Edition ؛ آخرین نفس‌های شاسی بلند مجلل و موقر بنز
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید:

پنج + یازده =

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها