نکته : برای یادگیری هر درس باید آزمون درس های قبل را با حداقل نمره ۱۰ پشت سر گذاشته باشید.

مهارت خود در زبان انگلیسی را به کمک ۵۰۴ لغت ضروری فول و روش جالب آن، تقویت کنید.

504 لغت ضروری انگلیسی را با روش موثر کدینگ یاد بگیرید

هر لغت یک همزاد دارد!

با ورود به هر درس از ۵۰۴ لغت ضروری فول، لیست کلمات آن را خواهید دید. برای هر لغت موارد زیر وجود دارد:

تلفظ کلمه و آوای نوشتاری آن کدینگ تصویری (مقایسه کلمه با یک معادل فارسی) توضیح انگلیسی و جمله های مثالی (با لمس تصویر) ترجمه فارسی کدینگ متنی و راهنمای آن (تشبیه لغت با معادل فارسی)

علاوه بر این موارد، میتوانید فایل صوتی درس را دانلود نموده و به آن گوش دهید. در این فایل صوتی برای هر کلمه توضیحاتی داده شده و در واقع یک کدینگ صوتی میباشد. به عنوان مثال، معادل فارسی کلمه Bachelor با معنی مرد مجرد، بچه لر در نظر گرفته شده است! شما میتوانید هر کلمه را به عنوان خوانده شده علامت بزنید و یا آن را به علاقه مندی ها اضافه کنید.

نکته : مجموع آموزش های صوتی این اپلیکیشن، کمتر از ۵ ساعت میباشد.

504 لغت ضروری انگلیسی را با روش موثر کدینگ یاد بگیرید

پیشرفت در یادگیری با انجام آزمون های پایان درس

برای یادگیری ترجمه کلمات انگلیسی بطوریکه همیشه در ذهنتان بماند، باید تمرین های زیادی انجام دهید. در ۵۰۴ لغت ضروری فول میتوانید این تمرین را در قالب آزمون هایی با سوالات ۴ گزینه ای انجام داده و پیشرفت خود را محک بزنید.

موقع پاسخ دادن به سوالات، جواب صحیح یا غلط نشان داده میشود و همانطور که در ابتدا گفتیم، باید حداقل نمره ۱۰ را در آنها بدست آورید. در پایان آزمون نیز تعداد جواب های درست و اشتباه به نمایش درمی آید و میتوان نمودار پیشرفت را نیز دید. مشاهده این نمودار از بخش پیشرفت هم امکان پذیر میباشد که به ۳ شکل درصدی، از ۱۰ نمره و از ۲۰ نمره در دسترس قرار گرفته است.

نکته : بر خلاف قسمت درس ها که فقط شماره ۱ آنها رایگان است، همه آزمون ها رایگان هستند.

504 لغت ضروری انگلیسی را با روش موثر کدینگ یاد بگیرید

تقویت مهارت خواندن

یکی از مهارت هایی که در آموزش زبان انگلیسی به آن پرداخته میشود، خواندن متن یا Reading میباشد. در ۵۰۴ لغت ضروری فول برای هر درس یک داستان انگلیسی با ترجمه فارسی وجود دارد که برای مطالعه آنها باید به قسمت داستان بروید. با خواندن این متن ها که از لغات درس تشکیل شده اند، یادگیری شما تکمیل خواهد شد.

نکته : در بخش داستان ها فقط مورد اول رایگان است و برای مطالعه بقیه باید برنامه را به نسخه کامل ارتقا دهید.

بانک کلمات و ابزارک مرور درس ها

۵۰۴ لغت ضروری فول دارای یک ابزار جستجو نیز هست که با تایپ کلمه موردنظر در آن، نتیجه به شما نشان داده میشود. همه ۵۰۴ لغت را میتوانید در این بخش ببینید که البته مجوز دسترسی به کلمات درس های قفل را ندارید.

برای مرور آسانتر درس ها و یادگیری ترجمه کلمات انگلیسی، بهتر است که ویجت این برنامه را در صفحه اصلی گوشی فعال کنید. در این ابزارک، کدینگ متنی و تصویری لغات همراه با ترجمه آنها به نمایش درمی آید که میتوانید به لغت ها یا درس های قبل و بعد هم بروید.

نکته : امکان دانلود همه فایل های صوتی دروس با لمس دکمه موجود در سربرگ وجود دارد اما ابتدا باید نسخه کامل برنامه را خریداری کنید.

504 لغت ضروری انگلیسی را با روش موثر کدینگ یاد بگیرید

درباره رابط کاربری برنامه بیشتر بدانید

به دلیل استفاده از رنگ های هماهنگ و زنده در کنار آیکن های یکدست و زیبا، قالب گرافیکی یکپارچه ای را در ۵۰۴ لغت ضروری فول شاهد هستیم. علاوه بر این، برای جذاب تر شدن محیط از انیمیشن های ملایم نیز استفاده شده است. باید گفت رابط کاربری برنامه فوق با رعایت استانداردهای لازم پیاده سازی گردیده و تجربه کار با آن برای همه اقشار راحت میباشد. البته انتظار میرفت از این لحاظ، دقت نظر بیشتری ببینیم و همچنین یکپارچگی قالب در همه صفحات حفظ شود.

نکته : شما میتوانید رنگبندی قالب را به دلخواه خود تغییر دهید.

به کمک روش موثر کدینگ در ۵۰۴ لغت ضروری فول و آموزش های صوتی آن، میتوانید ترجمه کلمات انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.

504 لغت ضروری انگلیسی را با روش موثر کدینگ یاد بگیرید

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه محتوای غنی و روش موثر آموزشی عملکرد صحیح با حداقل خطای ممکن امکانات جانبی مفید ابزارک مرور سریع کلمات رابط کاربری زیبا و روان
نقاط ضعف برنامه کمبود برخی از امکانات وجود خطاهای جزئی