ایرباس: هواپیماهای ایران با تاخیر تحویل داده می شوند


ایرباس: هواپیماهای ایران با تاخیر تحویل داده می شوند

مدیر فروش ایرباس اخیراً در مصاحبه ای که با رویترز داشته است در خصوص آینده قرارداد این شرکت با هما عنوان کرده است؛ هما قطعاً هواپیماهاى سفارشى خود را تحویل خواهد گرفت اما هشدار داد مشکلات مربوط به فاینانس مى تواند بر تاریخ تحویل این هواپیماها اثر بگذارد. او به این موضوع تاکید کرده است ایران ایر باید توانایى پرداخت بخشى از مبلغ قرارداد...

ایرباس به ایران ایر هشدار داده است که مجوز صادر شده از سوی اوفک تنها تا سال ٢٠٢٠ اعتبار داشته است در همین راستا شرکت ایرانی باید هر چه زودتر فکری به حال فاینانس هواپیماها کند.

مدیر فروش ایرباس اخیراً در مصاحبه ای که با رویترز داشته است در خصوص آینده قرارداد این شرکت با هما عنوان کرده است؛ هما قطعاً هواپیماهاى سفارشى خود را تحویل خواهد گرفت اما هشدار داد مشکلات مربوط به فاینانس مى تواند بر تاریخ تحویل این هواپیماها اثر بگذارد.

او به این موضوع تاکید کرده است ایران ایر باید توانایى پرداخت بخشى از مبلغ قرارداد را داشته باشد تا تولید آغاز شود و ما به دنبال حل این مشکل هستیم.

وی با خودداری از اظهارنظر در مورد گفته های جدید ترامپ درباره برجام افزوده است: شرکت ایرباس در قرارداد با هما که طبق برجام قانونی است ادامه خواهد داد.

مدیر فروش ایرباس در ادامه هشدار داد: مجوز اوفک صادر شده تا سال ٢٠٢٠ اعتبار داشته و تمدید آن با توجه به شرایط سیاسى حاضر ممکن است بسیار کند پیش رود. او گفته؛ این موضوع را با طرف ایرانى نیز در میان گذاشته است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « تین نیوز » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
هواپیما ، حمل و نقل هوایی ، ایرباس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟