بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن است


بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن است  ستاره های هالیوودی گاهی اوقات برای نقش آفرینی دریک فیلم کارهای بسیار عجیبی انجام میدهند مانند افزایش و کاهش وزن ناگهانی. آیا بنظر شما بازیگری کار سختیه؟ خیلی از ما علاقه زیادی به بازیگری داریم و تصورمون اینه که با حفظ کردن دیالوگ ها به اسانی میشه نقش رو به خوبی اجرا کرد. اما بازیگری...

بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن است

بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن است

ستاره های هالیوودی گاهی اوقات برای نقش آفرینی دریک فیلم کارهای بسیار عجیبی انجام میدهند مانند افزایش و کاهش وزن ناگهانی. آیا بنظر شما بازیگری کار سختیه؟ خیلی از ما علاقه زیادی به بازیگری داریم و تصورمون اینه که با حفظ کردن دیالوگ ها به اسانی میشه نقش رو به خوبی اجرا کرد.

اما بازیگری یکی از حرفه هایی ست که به تعهد و مهارت بالایی نیاز داره. بازیگرانی هم هستن که برای بازی کردن نقش شون تغییرات اساسی هم ذهنی و هم جسمی در خودشون ایجاد کردن تا بتونن به بهترین شکل ممکن نقششون رو بازی کنن.

کریستین بیل، the machinist

بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استکریستین بیل دراین فیلم نقش یک مکانیک را بازی کرده است که بیماری بیخوابی دارد و بدلیل مشکل کم خوابی بسیار لاغر شده است. کریستین برای تطبیق دادن خود با این شخصیت وادار بود وزن زیادی کم کند و وزن خودش را در زمان کوتاهی از ۸۰ کیلو به ۵۰ کیلو گرم رساند. او برای اینکار رژیم بسیار سختی گرفت و به علاوه ورزش های هوایی و وزنه برداری سنگینی را تمرین می‌کرد.

کریس همسورث، thor
بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استکریس همسورث برای بازی دراین فیلم سخت ورزش کرد تا بتواند بازوها و شانه های عضلانی قوی بسازد. او برای این نقش حدود ۹ کیلو گرم به وزن خودش اضافه کرد و اندامی که ساخت باعث شد عبارت “تمرین های ورزشی کریس همسورث” در گوگل زیاد سرچ شود. Gaver مربی مشهور کریس گفته است: گوشت قرمز، وزنه های سنگین و پروتئین وی را به این اندام رساند.

جیک جینلهال، southpaw
بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استجیک برای بازی کردن نقش یک بوکسر در عرض ۶ ماه حدود ۶ کیلو گرم ماهیچه با روزانه ۶ ساعت ورزش ساخت. او تعهد زیادی به نقشش دراین فیلم داشت و بهمین خاطر زمان زیادی را در باشگاه می‌گذارند و حتی رابطه اش با آلیسا میلر را قطع کرد.

جونا هیل، maniac
بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استوزن جونا هیل در چند سال اخیر بیش از حد بالا و پایین شده است. او به خاطر نقشش در فیلم ۲۲ Jump Street درسال ۲۰۱۴ لاغر کرد و برعکس برای فیلم War Dogs درسال ۲۰۱۶ وزن اضافه کرد. اینروزها جونا هیل لاغر شده و چالش کاهش و افزایش وزن را کنار گذاشته است.

کریس پرت، guardians of the galaxy
بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استکریس پرت در عرض ۶ ماه با تلاش زیاد توانست ۲۷ کیلو گرم وزن کم کند. او با همکاری مربی مشهور Duffy Gaver و کارشناس تغذیه Phil Goglia موفق به کاهش وزن و رسیدن به یک اندام ورزشکاری شد.

متیو مک کانهی، dallas buyers club
بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استمتیو برای بازی کردن نقش یک بیمار ایدزی دراین فیلم حدود ۱۸ کیلو گرم وزن کم کرد. او هر شب ۳ ساعت از خوابش را کم کرد و با هفته ای ۱٫۵ کیلو گرم کاهش وزن در عرض ۴ ماه به وزن مناسب برای بازی دراین فیلم رسید.

ناتالی پورتمن، black swan
بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استناتالی برای ایفای نقش یک بالرین در ۲۹ سالگی با گیاهخواری و ۸ ساعت تمرین در روز موفق شد ۹ کیلو گرم وزن کم کند. این بازیگر برنده اسکار گفته بعضی شبها احساس مرگ به او دست می داده است.

تام هاردی، bronson
بازیگرانی که ثابت کردند خواستن توانستن استتام هاردی برای ایجاد تغییرات و اضافه کردن وزن تنها 4 هفته وقت داشت و حتی ثانیه ای را نباید به هد می داد. او با خوردن برنج و مرغ، پیتزا و نوشابه یک لایه چربی در بدنش ساخت تا بتواند نقش چارلز برانسون را دراین فیلم بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است