فرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شد


گروه فرهنگی: فرمانده جدید گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر 27 دیماه با حضور امیر فرماندهی منطقه شمال کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، مراسم تودیع و معارفه فرمانده این گروه 27 دیماه با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد بیزن ساعدی، فرمانده منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی (ع) و مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان بابلسر در محل سینما فجر این یگان برگزار شد.
امیر ساعدی در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت پدافند هوایی اظهار کرد: امروزه پدافند هوایی به عنوان استراتژی مهم نظامی کشور شناخته می شود و حتی مقام معظم رهبری در بیاناتشان از پدافند هوایی به عنوان اولویت اول کشور یاد می کنند.
وی تغییر و تحولات صورت گرفته در یگان های نظامی را در راستای ارتقا سطح عملیاتی و راهبردی و نیروهای نظامی کشور دانسته و افزود: همواره در این موارد سعی بر آن شده است تا بهترین تصمیمات در راستای اعتلای ایران اسلامی برداشته شود.
در پایان این مراسم فرمانده منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی(ع) با اهدا لوحی از زحمات سرهنگ جعفر برزوعی، فرمانده پیشین گروه پدافند هوایی بابلسر تقدیر و سرهنگ رحمت الله مولا را به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی کردند..
گفتنی است، سرهنگ مولا پیش از این مسئولیت معاونت هماهنگ کننده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور(بوشهر) را بر عهده داشتند.فرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شدفرمانده جدید پدافند هوایی بابلسر معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022