آغازعملیات اجرایی احداث بلوار 30 متری ننله

شهردار سنندج گفت : در راستای توزیع عادلانه خدمت و رفع مشکلات نواحی منفصل شهری عملیات احداث بلوار 30 متری ننله آغاز شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، با حضور جمعی از مسولین گلنگ احداث بلوار 30 متری ننله برزمین زده شد.دراین مراسم شهردار سنندج اظهار داشت : توسعه سطح شهر و افزایش جمعیت باعث شده که برخی از خیابانهای اصلی از استاندارد و ایمنی لازم برخوردار نبوده و باعث بوجود آمدن حوادثی هم شده است.

حشمت اله صیدی بیان کرد : نواحی منفصل شهری از جمله مناطقی از سطح شهر هستند که دارای معابری نا ایمن است و این شهرداری در راستای خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار برنامه ریزی لازم را در خصوص احداث بلوار و دسترسی های جدید راصورت داده است.

وی گفت : ورودی اصلی ناحیه منفصل شهری به دلیل عرض کم ،روند رو به رشت جمعیت در این ناحیه و همچنین راه دسترسی به نیروگاه سیکل ترکیبی قلیان دارای مشکلات فراوانی است .

وی از آغاز احداث بلوار 30 متری ننله دسترسی به شهرک اوراز خبر داد و گفت : طول کل این مسیر 1840 متر و عرض آن هم 6/19 متراست.

صیدی افزود : این بلواردر دو لاین رفت و برگشت و چهار خطه ا احداث می شود که هر باند آن هم 2 خط عبوری دارد.

تکمیل شبکه، ارتقاء ایمنی و افزایش ارتباط جاده ایی هدف اصلی احداث بلوار ننله

وی هدف از احداث این بلوار را تکمیل شبکه طرح تفصیلی ،ارتقاءسطح ایمنی عبور و مرور ،کاهش تصادفات وبهبود وافزیش ارتباط جاده ایی برشمرد.

صیدی افزود: برای احداث این بلوار عملیات عمرانی نظیر: 26 هزار و 200 مترمکعب خاکبرداری، 21 هزار و 350 مترمکعب خاکریزی و بالغ بر 35 هزار 600 متر آسفالت ریزی در دو لایه باید اجرا شود.

آغازعملیات اجرایی احداث بلوار 30 متری ننله

وی هزینه ای احداث بلوار 30 متری ننله را 33 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : اعتبار احداث این طرح از محل منابع استانی و داخلی تامین شده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: مدت زمان اجرای بلوار 30 متری ننله یک سال است که امیدواریم بتوانیم در این مدت نسبت به اجرای این طرح اقدام نماییم.

عضویت در کانال تلگرامی خبرگزاری موج