برنامه فروش و قیمت اینفینیتی QX50 مدل 2019


از آنجایی که کراس اوور اینفینیتی QX50 2019 تا بهار سال 2018 وارد نمایندگی‌های فروش نخواهد شد بنابراین این خودروساز برنامه رزرو جدیدی را معرفی کرده است. این فرایند به مشتریان فرصت رزرو خودروی خود در فرایند پیش از عرضه را داده و همچنین می‌توان هدایای جدیدی را با افزایش رزروها از اینفینیتی دریافت کرد.... نوشته برنامه فروش و قیمت اینفینیتی...

از آنجایی که کراس اوور اینفینیتی QX50 2019 تا بهار سال 2018 وارد نمایندگی‌های فروش نخواهد شد بنابراین این خودروساز برنامه رزرو جدیدی را معرفی کرده است.

برنامه فروش و قیمت اینفینیتی QX50 مدل 2019
این فرایند به مشتریان فرصت رزرو خودروی خود در فرایند پیش از عرضه را داده و همچنین می‌توان هدایای جدیدی را با افزایش رزروها از اینفینیتی دریافت کرد.

برنامه فروش و قیمت اینفینیتی QX50 مدل 2019
مدیر بازاریابی اینفینیتی می‌گوید:

QX50 2019 یکی از مهم‌ترین محصولات تاریخ کمپانی بوده و به همین دلیل است که ما برنامه رزرو را راه‌اندازی کرده‌ایم زیرا رضایت و راحتی مشتریان را در پی دارد.

برنامه فروش و قیمت اینفینیتی QX50 مدل 2019
این مدیر ارشد ادامه می‌دهد:

ما می‌دانیم که مشتریان خواهان روش‌های نوآورانه‌ای هستند و تجربه‌ای لذت‌بخش را می‌خواهند. به همین دلیل است که ما علاوه بر مشوق‌های گوناگون هدایایی را در نظر گرفته‌ایم. این هدایا برای سبک زندگی اشرافی مناسب بوده و برنامه رزرو کمپانی نیز برای ایجاد حس ارتباط طراحی شده است.


بهای QX50 2019 جدید از 36550 دلار برای مدل دیفرانسیل جلوی پیور آغاز می‌شود و به 45150 دلار در نسخه چهار چرخ محرک پرچم‌دار Essential می‌رسد.
شما در این خودرو شاهد سیستم کمک راننده پرو پایلوت خواهید بود. این خودرو برای اولین بار از سیستم فرمان پذیری تطبیق‌پذیری مستقیم اینفینیتی سود می‌برد. از دیگر تکنولوژی‌های بکار رفته می توان به دستیار کنترل فاصله، هشدار برخورد عقب، هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری به همراه تشخیص عابران پیاده اشاره کرد.

برنامه فروش و قیمت اینفینیتی QX50 مدل 2019Infiniti VC-Turbo Engine

اما در رابطه با قوای محرکه باید گفت که QX50 2019 اولین خودروی دنیاست که از پیشرانه‌ای با ضریب کمپرس متغیر سود می‌برد که همان نمونه 2 لیتری VC توربو می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق