آخرین اردوی آمادگی پرشین کاپ فوتبال ساحلی

پیش اردوی آماده سازی پرشین کاپ در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جهت حضور در دومین دوره رقابت‌های بین المللی پرشین کاپ به میزبانی استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی از جمعه در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شد.

با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹) سال آینده برگزار می‌شود، کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی هدفگذاری خود برای مسابقات پرشین کاپ را بر مبنای ایجاد فرصت برای جوان‌های دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان قرار داده است تا این بازیکنان در کنار تعدادی از باتجربه‌های دعوت شده به تیم، تجربه مناسبی از حضور در میادین بین المللی را کسب کنند.

بر همین اساس ۱۲ بازیکن از سوی مارکو اوکتاویو به این شرح دعوت شدند: محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، حسن عبدالهی، مصطفی کیانی، حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده، سینا رحمتی، علی درویش و محمد داستان.

پس از پایان این اردو، دو بازیکن از بین نفرات دعوت شده خارج خواهند شد تا در نهایت لیست ۱۰ نفره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات پرشین کاپ که از ۷ الی ۹ بهمن برگزار می‌شود، مشخص شود. این اردو تا دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

عضویت در کانال تلگرامی خبرگزاری موج