کوین مگنوسن: ما رو به جلو حرکت می کنیم


فرمول یک ایران – کوین مگنوسن معتقد است تیم فرمول یک هاس در این اواخر پیشرفتی بیشتر از تیم فورس ایندیا داشته است. فورس ایندیا در فصل گذشته پس از سه تیم ابتدایی جدول، بهترین تیم بود، اما مگنوسن فکر می کند هاس توانایی غلبه بر فورس ایندیا را دارد. تیم تازه تاسیس آمریکایی هاس، در سال 2016 برای اولین بار پا به فرمول یک گذاشت و در دو فصل اخیر...

فرمول یک ایران – کوین مگنوسن معتقد است تیم فرمول یک هاس در این اواخر پیشرفتی بیشتر از تیم فورس ایندیا داشته است. فورس ایندیا در فصل گذشته پس از سه تیم ابتدایی جدول، بهترین تیم بود، اما مگنوسن فکر می کند هاس توانایی غلبه بر فورس ایندیا را دارد.

تیم تازه تاسیس آمریکایی هاس، در سال 2016 برای اولین بار پا به فرمول یک گذاشت و در دو فصل اخیر با کسب رده هشتم، یکی با 29 امتیاز در فصل 2016 و دیگری با 47 امتیاز در فصل 2017، جایگاه خود را به عنوان یک تیم میانه جدولی ثابت کرده است.

تیم فورس ایندیا هم در سال 2008 پا به فرمول یک گذاشته بود و در چند سال اخیر، عملکرد قابل ملاحظه ای داشته است. مگنوسن درباره رقابت با فورس ایندیا می گوید:

تیم های کوچک هم می توانند خوب ظاهر شوند و فورس ایندیا این را ثابت کرده است.

اما اگر به فصل های ابتدایی آنها در فرمول یک نگاه کنید، به عنوان یک تیم جدید ما مسابقات بهتری داشته ایم. فکر می کنم تیم در مسیر درستی حرکت می کند.

با اینکه هاس در ابتدای حضور خود شریکی مانند فراری داشته است، اما همچنان پشت سر رقبای اصلی خود حرکت می کند.

اولین پول پوزیشن تیم فورس ایندیا در سال 2008 در بلژیک بدست جیانکارلا فیزیچلا بدست آمد و آن مسابقه را هم در رده دوم به پایان رساند. در مقام مقایسه، بهترین رده تیم هاس پنجمی رومن گروژان در گرندپری بحرین 2016 و در دومین نمایش تیم بدست آمد.

مگنوسن هم پس از پیوستن به هاس در سال 2017 بهترین رده ای که کسب کرده، هفتمی در مسابقه پرحادثه آذربایجان بوده است. وی از عدم تصمیم برای تغییر تیم می گوید و با وجود اینکه تیم سابقش، رنو امسال 10 امتیاز بیشتر کسب کرد و در رده بندی تیمی دو رده بالاتر قرار گرفت، از تیمش راضی است و ادامه می دهد:

من مطمئنم که ما رو به جلو حرکت می کنیم.

رنو بسیار خوب است، اما من اینجا احساس بسیار خوبی دارم. من احساس می کنم ما می توانیم پیشرفت کنیم و اگر همه چیز را درست انجام دهیم، سال بعد رنو را به چالش خواهیم کشید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد